کد خبر : 20111

شوک برانکو به پرسپولیس؛ پرسپولیس را ترک می کنم (عکس)

شوک برانکو به پرسپولیس؛ پرسپولیس را ترک می کنم (عکس)

در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی پرداخت مطالبات و بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ هستند، او در مصاحبه‌ای مدعی شد به پایان دوران حضورش در تهران رسیده است.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ از تمایل خود برای پایان حضور در ایران خبر داده است. او که با حضور خود در تهران و قبول هدایت پرسپولیس توانسته ویترین افتخارات باشگاه را پربار کند، اکنون مدعی شده در پایان یک دوران سخت به پایان دوران حضورش در ایران رسیده است.

برانکو در گفتگویی با اسپورت نت در این زمینه گفته: با وجودی که مطمئن هستم پرسپولیس تمام بدهی مرا پرداخت می کند اما در تابستان این تیم را ترک خواهم کرد.

برانکو ایوانکوویچ که بعد از یک فصل سنگین در حال استراحت است، خود را آماده حضور برای تماشای دیدار کرواسی مقابل تونس می‌کند درباره پرسپولیس گفته: یک فصل فوق العاده که با قهرمانی لیگ برتر، سوپرکاپ، جام حذفی و همچنین حضور در فینال همراه شد. کار در ایران خیلی سخت است چرا که من هم باید یک مربی باشم و هم یک روانشناس تا بتوانم بازیکنان را همواره در شرایط بازی نگه دارم. اگرچه پرسپولیس تمام بدهی مرا پرداخت خواهد کرد اما من در تابستان ایران را ترک خواهم کرد. من یک مربی حرفه‌ای هستم و پیشنهاداتی دارم.

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها