کد خبر : 20078

رئیس سابق و جنجالی فدراسیون فوتبال عضو هیات مدیره یک تیم معروف شد (عکس)

رئیس سابق و جنجالی فدراسیون فوتبال عضو هیات مدیره یک تیم معروف شد (عکس)

با انتخاب اعضای هیأت‌ مدیره باشگاه مس کرمان علی کفاشیان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و نماینده موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس در باشگاه، به‌عنوان رئیس هیأت مدیره این باشگاه انتخاب شد و محمود محمودی نیا نیز به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

به گزارش ورزش سه، جلسه هیئت مدیره باشگاه مس کرمان برگزار شد و اعضای این گروه، علی کفاشیان را به عنوان رئیس هیئت مدیره برگزیدند. کفاشیان نماینده موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس در باشگاه بوده و از این به بعد به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت جدیدی را در فوتبال ایران آغاز می کند.

علی کفاشیان پس از حضور در راس فدراسیون دو و میدانی در دو دوره که مجموعا 17 سال به طول انجامید، معاونت ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت‌بدنی، دبیر کلی فدراسیون بازی‌های غرب آسیا و همینطور دبیر کلی کمیته ملی المپیک که یکی از مهم ترین پست های او بود، در سال 86 وارد رشته فوتبال شد و به عنوان رئیس فدراسیون، شرایط مختلفی را تجربه کرد. این مدیر که به خنده های همیشگی اش شهره است، 9 سال ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت و در سال 95 هم با رسیدن مهدی تاج به ریاست فدراسیون، در کنار او به عنوان نایب رئیس فعالیت خود را ادامه داد. در طی این مدت، کفاشیان پست هایی در AFC هم به دست آورد که نایب رئیسی این کنفدراسیون مهم ترین آنها بود.

 

اما در سال 97 به دلیل اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی، کفاشیان هم از جایگاه خود در فدراسیون فوتبال کناره گیری کرد و از آن زمان به بعد، در فوتبال آفتابی نشده بود.

 

بازگشت کفاشیان به فوتبال می تواند خبر جالبی در حوزه مدیریت باشد. آن هم در شرایطی که او یکی از مطرح ترین مدیران سال های اخیر کشور بوده و حالا نه به یک باشگاه لیگ برتری، که به لیگ دسته یک رفته و دور از حواشی مرسوم و همیشگی به فعالیت می پردازد.

 

در کنار کفاشیان، محمود محمودی‌نیا، دیگر عضو هیئت مدیره و نماینده شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در باشگاه نیز به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

 

کفاشیان در مس کرمان

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها