کد خبر : 20060

گزینه جذاب استقلال از چنگ آبی پوشان پرید

گزینه جذاب استقلال از چنگ آبی پوشان پرید

باشگاه ذوب آهن اعلام کرده با امیرارسلان مطهری به توافق دست یافته و این مهاجم فصل نوزدهم را هم در تیم فوتبال این باشگاه بازی خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، امیرارسلان مطهری که طی سال های اخیر بارها صحبت در مورد پیوستن او به استقلال وجود داشته، در روزهای گذشته مذاکراتی جدی با این باشگاه و مدیران آن داشت تا فصل آینده را در این تیم و با پیراهن آبی بازی کند.

در سوی مقابل اما مدیران باشگاه ذوب آهن که رشید مظاهری و محمدرضا حسینی دو ستاره خود را از دست رفته دیدند و شاهد امضای قرارداد آنها با تراکتورسازی و سپاهان شدند، به هیچ وجه دوست ندارند این اتفاق برای یکی از بازیکنان تاثیرگذار آنها در نیم فصل دوم لیگ هجدهم و به خصوص رقابت های آسیایی تکرار شود و امروز جلسه ای طولانی میان طرفین برای ادامه همکاری برگزار شد.

روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در رابطه با جلسه ای که برگزار شده، اینگونه توضیح داده است: « جلسه تمدید قرارداد ارسلان مطهری، امروز در دفتر باشگاه ذوب آهن برگزار شد. در این جلسه که از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۲۰ به طول انجامید توافقات کلی و‌مالی انجام شد و مقرر شد، یکشنبه هفته آینده ارسلان برای نهایی کردن قراردادش به اصفهان بازگردد.

البته باید به این نکته اشاره داشت که مطهری بازیکن آزاد به شمار می رود و توافق بر سرکلیات و امور مالی نمی تواند تضمینی جهت باقی ماندن یک بازیکن باشد و برای مشخص شدن تکلیف این بازیکن باید منتظر روزهای آتی باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها