کد خبر : 20045

مهدی طارمی امروز به دنبال یک تیر و دو نشان زدن

مهدی طارمی امروز به دنبال یک تیر و دو نشان زدن

کره جنوبی – ایران در شرایطی برگزار می شود که مهاجم نوک تیم ملی فوتبال ایران در بهترین شرایط فنی بسر می برد؛ مهدی طارمی که در بازی با سوریه زننده 3 گل از 5 گل تیم ملی بود.

به گزارش ورزش سه، بی شک کره ای ها بازی ایران در برابر سوریه را دیده اند و در بازی امروز برای مهار مهدی طارمی برنامه دارند اما از سویی مهاجم نوک تیم ملی فوتبال ایران برای گلزنی در بازی امروز انگیزه وِیژه ای دارد. بازی امروز با توجه به اهمیت آن مورد توجه خیلی ها خواهد بود و درخشش مهدی طارمی در این بازی می تواند او را به هدفش در فصل آتی نزدیک کند.

جدایی مهدی طارمی از تیم الغرافه قطعی شده است و او در پی حضور در یک تیم اروپایی است، درخشش در بازی با کره جنوبی می تواند به مهدی طارمی در انتخاب بهتر کمک کند. به واقع مهدی طارمی با گلزنی در بازی با کره جنوبی با یک تیر دو نشان خواهد زد. گل یا گل های او هم می تواند باعث پیروزی ایران شود و هم به او در انتخاب یک تیم اروپایی کمک کند.

مهدی طارمی در بازی با سوریه 3 گل زد و به نظر می رسد در بازی امروز هم شانس زیادی برای گلزنی داشته باشد. به این خاطر که تیم ملی تغییر سبک داده است و تهاجمی بازی می کند. مهدی طارمی در بازی تهاجمی بیشتر آزادی عمل خواهد داشت و انتظار می رود در بازی امروز و هم چنین بازی های پیش رو تعداد گل های بیشتری از سوی مهدی طارمی به نسبت گذشته به ثبت برسد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها