کد خبر : 20034

سریال رحمتی- حسینی به نقل و انتقالات کشید

سریال رحمتی- حسینی به نقل و انتقالات کشید

سیدحسین حسینی قصد رقابت با سیدمهدی رحمتی را ندارد و به همین دلیل پیغام داده اگر استقلال شماره یک باسابقه‌اش را حفظ کند به باشگاه دیگری خواهد پیوست.

به گزارش خبرورزشی، در عین حال رقم پیشنهادی حسینی برای تمدید قرارداد ۲ برابر سقف باشگاه است و گفته می‌شود سنگربان ۲۷ ساله آبی‌ها مبلغ ۳ میلیارد برای تمدید قرارداد در نظر دارد در حالی که رحمتی با کمتر از نصف این رقم قصد داشت با استقلال تمدید کند. فضایی که گروهی از بوقچی‌ها برای رحمتی درست کرده‌اند باعث شده او در حال بررسی پیشنهادات برای جدایی از استقلال باشد، ولی مدیران باشگاه به او گفته‌اند خالی کردن میدان به دلیل فحاشی نهایتاً ۲۰۰، ۳۰۰ نفر او را زیر سؤال می‌برد.

باشگاه استقلال معتقد است رحمتی را به احتمال ۹۰ درصد حفظ می‌کند مگر اینکه این دروازه‌بان واقعاً نخواهد بماند.

به حسینی هم اعلام شده باشگاه خواهان او است و می‌خواهند قراردادش را تمدید کنند، اما باید دید حسینی ابتدا خواسته مالی‌اش را پایین می‌آورد؟ 

مدیران باشگاه می‌گویند بازیکن نباید برای آن‌ها شرطی بگذارد. آنچه محتمل به نظر می‌رسد استقلال تا اواخر تیرماه نمی‌تواند تکلیف دروازه‌بانان خود را مشخص کند، چون رحمتی برای ماندن کاملاً مردد است و حسینی هم شرایط خاصی تعیین کرده. با این وجود برنامه مدیران استقلال حفظ هر دو دروازه‌بان است و این موضوع در هیئت‌مدیره هم مطرح شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها