کد خبر : 20009

گزینه استقلال برای رفتن به این تیم دو دل است

گزینه استقلال برای رفتن به این تیم دو دل است

بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید به پیشهادات شهرستانی ام پاسخ منفی می‌دهم و از بین دو تیم استقلال و سایپا یک تیم را برای فصل آینده انتخاب کنم.

به گزارش خبرورزشی، آرش رضاوند که حرف و حدیث‌های زیادی از حضور او در تیم‌های سرشناس لیگ برتر به خصوص استقلال، شنیده می‌شود در مورد شرایط خود اظهار داشت: قراردادم با تیم فوتبال سایپا به پایان رسیده است، اما هنوز برای ادامه دوران بازیگری ام تصمیم جدی نگرفته‌ام.

تیم فوتبال سایپا پیشنهاد جدیدی به من ارائه کرده که بسیار خوب و قابل تأمل است و هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده‌ام هرچند باید اذعان کنم روز‌های خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و همواره تا پایان فوتبالم از آن به نیکی یاد خواهم کرد.

بازیکن تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: با باشگاه استقلال مذاکراتی انجام شده داده‌ام، اما فعلاً همه چیز در حد حرف است و می‌خواهم ظرف روز‌های آینده با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را بگیرم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

رضاوند تصریح کرد: واقعیت این است که با توجه به شرایطی که دارم می‌خواهم به پیشهادات شهرستانی ام پاسخ منفی داده و از بین دو تیم استقلال و سایپا یک تیم را برای فصل آینده انتخاب کنم.

وی تاکید کرد: هدف اصلی من برای این فصل پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال است و برای تحققق این امر نهایت تلاشم را به کار خواهم بست، حضور در تیم ملی نقش تعیین کننده‌ای برای انتخاب تیم آینده ام دارد و می‌خواهم جایی باشم که خوب دیده شوم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها