کد خبر : 19982

برسد به دست بازیکن پرحاشیه تراکتور

برسد به دست بازیکن پرحاشیه تراکتور

لی اروین بریتانیایی که حواشی‌اش برای تراکتوری‌ها بیش از ارزش‌های فنی‌اش بود، بالاخره از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد تا پس از جدایی خود رفتاری زشت را از خود برجای بگذارد.

ورزش 11 - فوتبال ایران خارجی‌های فراوانی را به خود دیده است، خارجی‌هایی که برای بازی کوتاه مدت به ایران سفر کردند و به طرزی دامن‌گیر هواداران و کشورمان شدند که چون یک شهروند عادی، تا به امروز با وجود بازنشسته شدن در تهران و یا دیگر شهرستان‌های کشور حضور دارند و حتی کشور خود را ایران می‌نامند! ستاره‌هایی نظیر اشپیتیم آرفی آلمانی که اصلا دیگر کسی یادش نمی‌آید که او یک آلمانی‌تبار بوده و حالا سوپراستار سینمای داخل هم شده است!

بازیکنان خارجی فراوانی در فوتبال ایران به اوج محبوبیت رسیدند و از هواداران ایرانی رویای بزرگ خود را برای سوپراستار شدن تحویل گرفتند، مردانی چون ایمون زاید که هنوز هم به یاد سرخ‌های تهرانی در فضای مجازی به تمجید و بازگو کردن خاطراتش می‌پردازد و روابط گرم و صمیمی‌اش را با ایران حفظ کرده است، اگر نگاهی کوتاه به صفحۀ اینستاگرام زاید ایرلندی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که بیش از 70 درصد دنبال کنندگان او ایرانی هستند و در بسیاری از کامت‌های پستش، با زبان فارسی به او ابراز دلتنگی شده است، اتفاقی که هرگز در کشور خودش برایش رخ نداد، اما در لیگ برتر ایران به اوج محبوبیت دست یافت.

لی اروین
لی اروین

لی اروین که امروز خود را پادشاه تراکتورسازی می‌نامد و با نگاهی از بالا به پایین به فوتبال ایران نگاه می‌کند و زشت‌ترین برخورد را با هواداران تیم خود دارد، به یاد ندارد که ستاره‌هایی همانند ادینیهو در یادگار امام تبریز از شدت تشویق هواداران از خجالت‌زدگی سرخ شدند و قلب‌شان به لرزه درآمد! حتی جاسم کرار بی‌انضباط نیز در تراکتورسازی اسیر محبت‌های مثال‌زدنی تراکتوری‌ها بود، ولی در این سو اروین به نظر می‌رسد هیچ نسبیتی با دیگر بازیکنان خارجی پای گذاشته به فوتبال ایران ندارد، چرا که او درک مناسبی از احترام و محبت را هرگز نداشت و همچنان ندارد.

شاید بهتر می‌بود همان روزی که او بهانۀ مشکلات روانی، تبریز را بدون آنکه به کسی اطلاع دهد ترک کرد، زنوزی و تراکتوری‌ها نامش را برای همیشه فراموش می‌کردند، بازیکنی که در اوج نیاز به تراکتور پشت کرد و پس از مدتی به شکلی مرموز دوباره راه بازگشت به تراکتور را در پیش گرفت و هواداران و مدیریت باشگاه با رفتاری کاملاً حرفه‌ای از او استقبال به عمل آوردند، حتماً مشکل کار در همین‌جاست، جایی که تی‌تی‌ها با مهمان‌نوازی و محبت خود به این بریتانیایی سرگردان پناه دادند تا او اینچنین دستی که برای محبت بر سرش فرود آمده بود را گاز بگیرد!

لی اروین
لی اروین

مهم نیست که اروین چه دیده و چه تجربۀ تلخی برایش به پیش آمده که از هواداران ایرانی می‌خواهد در اینستاگرام دیگر او را دنبال نکنند، مهم این است که او با دلارهای زنوزی توانست بابت وظیفۀ انجام نشده درآمدی کسب کنند و با محبت هواداران محترم شمرده شود! در ضمن فوتبال ایران بُعد دیگری نیز در مواجهه با بازیکنان خارجی دارد! بُعدی که امیدواریم اروین آن را نبیند تا متوجه شود در ایران خیلی هم کسی او را دوست ندارد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها