کد خبر : 19879

پرسپولیس در آستانه یک دردسر جدید

پرسپولیس در آستانه یک دردسر جدید

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم از پرسپولیس بابت مطالباتم شکایت کنم اما مسئولان باشگاه برخورد خوبی با من انجام ندادند.

حمیدرضا علی‌عسگری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شایعه شکایت او از باشگاه پرسپولیس بابت مطالباتش گفت: من شکایتی از پرسپولیس نکردم اما همه کارها را برای شکایت از این باشگاه انجام دادم و حتی حق دادرسی را هم پرداخت کردم. اما شکایت نکردم چرا که اگر وارد پروسه شکایت شوم باشگاه پرسپولیس ضرر کرده و محروم می‌شود و به همین دلیل این کار را انجام نداده‌ام. چون نمی‌خواهم برای تیم محبوبم مشکل‌ساز شوم. در این مدت سعی کرده‌ام با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کنم اما متأسفانه با وجود اینکه حسن‌نیت داشتم و می‌خواستم در فضای دوستانه این مسئله حل شود ولی برخورد خوبی با من صورت نگرفت. 

وی ادامه داد: پولی که من طلب دارم برای حدود ۴-۵ سال قبل است و رقم آن با الان قابل قیاس نیست. اما هر بار که به دنبال گرفتن پول رفته‌ام برخورد خوبی با من انجام ندادند اما من می‌بینم که هر بازیکنی که از پرسپولیس شکایت کرد تا ریال آخر پولش را گرفت و فکر می‌کنم که من هم باید این روش را در پیش بگیرم. زمانی که در پرسپولیس بودم با عشق و علاقه در این تیم بازی می‌کردم. اما الان می‌بینم که بیشتر از همه ضرر کرده‌ام. فکر می‌کنم اگر من هم از راه قانون اقدام کنم زودتر به پولم می‌رسم. من همه تلاشم را کردم تا به صورت مسالمت‌آمیز این مسائل برطرف شود. اما برخورد مناسبی با من صورت نگرفت.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در ادامه افزود:‌ من حتی حاضر شدم که ۵۰ درصد از طلبم را ببخشم اما هواداران باید بدانند که من از سال ۸۹ تا ۹۳ از پرسپولیس طلبکارم. به طور مثال یک میلیون تومان سال ۹۲ با الان خیلی فرق می‌کند اما برخورد خوبی با من صورت نگرفت. شاید بهتر است که من هم از پرسپولیس شکایت کنم. چرا که بابت زحماتی که در این تیم کشیدم حقم را می‌خواهم. دوست ندارم دغدغه‌ای برای پرسپولیس به وجود بیاید اما دیدیم که خیلی‌ها طلب داشتند از این باشگاه پول‌شان را گرفتند و الان هم کسی از آنها ناراحت نیست و صحبتی هم از آنها به میان نیامد.

سال قبل در اوایل فصل پول دادرسی را به حساب فدراسیون ریختم اما چون دیدم شرایط این تیم خوب نیست و از پنجره‌ نقل‌ و انتقالات هم محروم هستند به همین دلیل شکایتم را ادامه ندادم. امیدوارم مسئولان جلسه‌ای با من بگذارند و توافق کنیم چون اصلاً دوست ندارم برای پرسپولیس مشکلی پیش بیاید اما متأسفانه آقایان برخورد خوبی با من نکردند و انی در حالی است که من فقط حقم را می‌خواستم. از همان زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم همیشه مشکلات مالی وجود داشت و هیچگاه با ما تسویه حساب نشد اما این مسائل را هواداران نمی‌دانم ولی امیدوارم که مسئولان پرسپولیس با یک رقم معقول طلب من را بدهند تا کار بیشتر از این گره نخورد. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها