کد خبر : 19878

برانکو بازیگر شد (عکس)

برانکو بازیگر شد (عکس)

برانکو ایوانکوویچ در بخشی از مستند آندلکو هایروویچ که به کمک یکی از دانشکده های کرواسی در حال ساخت است، شرکت کرد.

ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ تمام دوران فوتبال خود به عنوان بازیکن را در تیم وارتکس سپری کرد و حالا یکی از اسطوره های این باشگاه محسوب می شود. او به مدت 11 سال در این تیم حضور داشت و پس از آن به عنوان مربی تیم وارتکس نیز انتخاب شد؛ تیمی که زلاتکو دالیچ نیز سابقه حضور در آن را دارد.

حالا در ماه های اخیر مستندی درباره باشگاه وارتکس و استادیوم آندلکو هایروویچ واراژدین در حال ساخت است که برانکو نیز بخشی از آن محسوب می شود. قرار بود که برانکو پیش تر در این مستند حضور داشته باشد و در آن صحبت کند اما این مربی معروف اهل واراژدین به خاطر هت تریک قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، نتوانست زودتر از این به کشورش، کرواسی برود.

این مستند آخرین برداشت استودیویی دانشکده عالی ورزش واراژدین است که امروز برانکو در آن حضور یافت و صحبت های خود در مستند را انجام داد. پس از آن هم میهمان دکتر گوران کوزین بود.

دکتر گوران کوزین درباره حضور برانکو گفت: ما لذت بردیم از این موضوع و برایمان بسیار ارزشمند بود. این مستند برای تاریخ شهر بسیار ارزشمند است و ما هم مثل تمام موسسه های علمی، اهمیت و ارزش زیادی برای یادگیری جوانان پس از دوران بلوغ داریم.

برانکو ایوانکوویچ که با دینامو زاگرب در کرواسی قهرمان شد و در کادرفنی بلاژویچ در جام جهانی 1998 نیز حضور داشت و به مدال برنز رسید، اکنون در پرسپولیس حضور دارد و قهرمانی هایش متوقف نشده است.

برانکو در مستندی در کرواسی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها