کد خبر : 19768

تراکتورسازی نقل و انتقالات را توفانی آغاز کرد (اسامی)

تراکتورسازی نقل و انتقالات را توفانی آغاز کرد (اسامی)

تیم فوتبال تراکتورسازی با چهار خرید وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شد.

به گزارش ورزش سه، دقایقی پیش غلامرضا صادقیان، مدیرعامل این باشگاه با انتشار خبری تصویر خود را در لحظه عقد قرارداد با چهار بازیکن جدید منتشر کرد.

رشید مظاهری، دروازه بان سابق ذوب آهن و محمدرضا خانزاده مدافع فصل گذشته تیم الاهلی قطر، دو خرید پر سروصدا و سعید مهری، هافبک دفاعی فصل پیش ماشین سازی و مهدی تیکدری، یکی از بهترین های لیگ دسته اول در فصل گذشته که در باشگاه مس کرمان بازی می کرد، به تراکتور پیوستند. نکته جالب این است که هر چهار قرارداد، 4 ساله بسته شده تا تراکتورسازی مثل سال گذشته، دستِ بالا را در قبال این بازیکنان داشته باشد.

از جمع بازیکنان فعلی، رشید مظاهری از پرطرفدار ترین های فصل نقل و انتقالات بود که تراکتور خیلی زود و بلافاصله پس از اعلام جدایی او از ذوب آهن، با وی توافق کرد. همچنین محمدرضا خانزاده که صحبت هایی درباره حضورش در پرسپولیس شنیده می شد، در نهایت پذیرفت در فصل آینده در جمع تراکتوری ها توپ بزند و قلب دفاعی این تیم را کنار ایمان سلیمی جوان محکم تر کند.

سعید مهری هم یکی از پدیده های فصل گذشته لیگ است که در ماشین سازی درخشیده بود. او در پست هافبک دفاعی دست تراکتور را پر خواهد کرد. مهدی تیکدری نیز بعد از دوران حضور در مس کرمان از این تیم جدا شد و فصل آینده وینگر تراکتور خواهد بود.

تراکتورسازی در حال حاضر سرگرم انتخاب سرمربی جدید خود نیز هست و گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار داده تا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل آینده باشند. نکته جالب خریدهای تراکتور این است که آنها تنها 2 سهمیه لیگ برتری خود را پر کرده و به اندازه چهار خرید لیگ برتری دیگر جا دارند و همچنین با جدایی استوکس، اروین و کنستانت، این تیم می تواند 3 بازیکن خارجی هم به خود اضافه کند.

در حال حاضر مهم ترین سوال نقل و انتقالاتی در تراکتور به حضور یا جدایی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی برمی گردد که موضع باشگاه درباره این دو این است که آنها بازیکنان تراکتورسازی هستند و تنها با پرداخت رقم 400 هزار یورویی قرارداد با پیشنهاد خارجی می توانند سرخپوشان تبریزی را ترک کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها