کد خبر : 19733

ماجرای پاتوسی آنطور که استقلال می خواست جلو نرفت (عکس)

ماجرای پاتوسی آنطور که استقلال می خواست جلو نرفت (عکس)

بعد از جدایی سه بازیکن از استقلال هافبک اهل آفریقای جنوبی این تیم هم با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد فصل بعد در جمع آبی پوشان نخواهد بود.

به گزارش ورزش سه، در حالیکه فصل نقل و انتقالات هنوز شروع نشده است در روزهای گذشته گادوین‌منشا، اللهیار صیادمنش و ایسما بازیکنانی بودند که از جمع آبی پوشان جدا شدند تا برای فصل جدید در تیم های دیگری به میدان برود.

اما آیاندا پاتوسی که بی تردید یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم لیگ هجدهم بود خیلی‌ها انتظار داشتند برای فصل بعد در این تیم بماند چراکه او بندی در قراردادش دارد که در صورتی که استقلال بتواند مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به عنوان رضایتنامه به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت کند قرارداد این بازیکن نهایی می شود.

با این حال آیاندا پاتوسی شب گذشته با انتشار پست اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و البته وعده داد که مدیر برنامه های او ساعت ۲۰ امشب توضیح می دهد که چرا این بازیکن تصمیم گرفته از جمع آبی پوشان جدا شود.

در این بین یکی از دلایل اصلی که در مورد جدایی آیاندا پاتوسی از استقلال گفته می‌شود این است که مدیران این باشگاه در فاصله بیش از دو هفته بعد از پایان لیگ برتر اقدام به پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن به باشگاه کیپ تاون نکردند و همین مسئله باعث شده که حضور این بازیکن با کیفیت در جمع آبی‌پوشان منتفی به نظر برسد.

نکته عجیب اما اینکه مدیران استقلال نسبت به خبر جدایی بهترین بازیکن فصل گذشته خود هیچ واکنشی نشان نداده اند و از طرف دیگر به نظر نمی‌رسد مذاکره برای ماندن این بازیکن در جریان باشد و به همین دلیل هم هست که هافبک آفریقای جنوبی فصل گذشته آبی ها به شدت از رفتار مدیران این باشگاه دلخور است و در نهایت تصمیم گرفته از جمع آبی پوشان جدا شود.

در شرایطی که بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مشغول جذب بازیکنان مورد نظر خود برای حضور قدرتمند در لیگ نوزدهم هستند باشگاه استقلال فعلا در یک انفعال عجیب به سر می برد و تنها خبری که از این باشگاه به بیرون منتشر می شود خبر جدایی بازیکنان است و فعلاً هیچ کدام از بازیکنان فصل گذشته این تیم قراردادهای خود را تمدید نکرده اند و البته خبری هم از جذب بازیکنان جدید نیست که ممکن است این موضوع به مشخص نبودن تکلیف سرمربی فصل بعد این تیم ربط داشته باشد.

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها