کد خبر : 19659

فردی که بیشترین تعجب را از نتیجه بازی ایران و سوریه کرد

فردی که بیشترین تعجب را از نتیجه بازی ایران و سوریه کرد

سرمربی تیم ملی سوریه شکست سنگین در ورزشگاه آزادی مقابل ایران را نتیجه ای کاملا غیر قابل قبول می داند.

تسنیم، فجر ابراهیم پس از شکست سنگین و 5 بر صفر تیم ملی فوتبال سوریه مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم ملی ایران بسیار خوب بود و استحقاق و لیاقت این برد را داشت. به شما تبریک می‌گویم.

وی درباره اینکه تیم ملی سوریه نمایشی مانند زمان بازی‌های مقدماتی جام جهانی را نداشت و آیا این مسئله به خاطر قدرت ایران بود یا سوریه،  گفت: مهمترین مطلب این است که از دقیقه 30 ضعف را در خط دفاعی‌مان دیدم و خودم هم تعجب کردم‌. مشکل اصلی از خط دفاعی ما بود و این انتظار را نداشتم. تا قبل از دقیقه 30 ایران دو موقعیت و ما سه موقعیت داشتیم، اما‌ اشتباهات فردی باعث شد که گل بخوریم. اتفاق ناخوشایند دیگر مصدومیت محمد بود و تعویض‌هایی که انجام دادیم خوب نبود و فراس الخطیب را هم آوردیم، اما کمکی به ما نکرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در پاسخ به سؤال دیگری از سوی خبرنگار سوریه‌ای مبنی بر اینکه «صحبت‌های شما درست است و ما شش غایب هم داشتیم، اما این شکست در تهران قابل‌پذیرش نیست و چه پاسخی دارید؟»، تصریح کرد: طبیعتاً غایبان هم تأثیرگذار بودند، اما‌ آنچه در این بازی به چشم آمد، این بود که بازیکنان ما انتظارات را برآورده نکردند و آن چیزی که می‌خواستیم انجام ندادند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها