کد خبر : 19614

ماجراهای پرسپولیس و سپاهان ختم به خیر نمی شود

ماجراهای پرسپولیس و سپاهان ختم به خیر نمی شود

سرمربی سپاهان قراردادش را با این تیم تمدید کرد و به این ترتیب جنجال بین سرخ پوشان تهرانی و طلایی پوشان دیار زاینده رود ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس و سپاهان در فصلی که گذشت به ویژه سرخ پوشان پایتخت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

پرسپولیس در لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر برد و سپاهان هم در رده دوم ایستاد و در جام حذفی هم این تیم برانکو بود که رقابت را به سود خود به پایان رساند و در نهایت جام قهرمانی را به دست آورد و به اصطلاح دبل کرد.

در فصلی که گذشت پرسپولیس و سپاهان سه برابر هم صف آرایی کردند که هر سه دیدار جنجالی و پر برخورد بود به ویژه در دو دیدار اخیر لیگ برتر و جام حذفی که از جنجالی ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران بود که زحمی های زیادی داشت و هواداران دو تیم درگیری و زد و خورد زیادی با هم داشتند.

بازی های پرسپولیس و سپاهان همواره از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار بوده است اما در فصل جاری که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بوده با اظهارنظر های جنجالی و خارج از عرف خود به یک جنگ تیم عیار تبدیل شده اند.

در دور قبل حضور قلعه نویی در سپاهان چون این تیم به راحتی قهرمان می شد همه چیز ختم به خیر می شد و قلعه نویی از مهندسی بازی ها و دست های پشت پرده سخن به میان نمی آورد اما او در فصل جاری استارت علیه پرسپولیس را آغاز کرد و اظهار نظرهای جنجالی او باعث شد تا هم طرفداران سپاهان تحریک شوند و هم هواداران استقلال و تراکتور سازی هم تا حدود زیادی علیه پرسپولیس شوند.

بیشتر کارشناسان و حتی خود بازیکنان هم اصرار دارند که واکنش های داخل و کنار زمین باعث تحریک هواداران می شود. قلعه نویی روی کوچک ترین صحنه ها شدیدترین اعتراض ها را دارد و البته با اظهار نظرهای اثبات نشده خود هواداران را تحریک می کنند.

او قراردادش را با سپاهان تمدید کرده است و به این ترتیب جنگ پرسپولیس و تیم اصفهانی ادامه خواهد داشت و فوتبال ایران فصل بعد هم روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت مگر اینکه تیم اصفهانی ببرد و صدرنشین شود که در این حالت امید می رود که فصل آرامی را پیش رو داشته باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها