کد خبر : 19608

دفاع پرسپولیس به لطف حضور این بازیکن قوی تر خواهد شد

دفاع پرسپولیس به لطف حضور این بازیکن قوی تر خواهد شد

خبری حول باشگاه پرسپولیس دست به دست می شود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با خانزاده انجام داده و حتی به توافقاتی هم رسیده است.

خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس دیشب آخرین بازی خود را در این فصل و در فینال جام حذفی انجام داد و فصل برای این تیم به پایان رسید. اما پرسپولیسی‌ها بعد از پایان لیگ به فکر تقویت تیم خود برای فصل آینده افتادند و حتی مذاکراتی با گزینه‌های مدنظر برانکو انجام دادند. البته با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس و اتفاقات پیش آمده در روز‌های اخیر، ماندن برانکو با وجود داشتن قرارداد قطعی نیست و هر لحظه ممکن است اتفاق عجیبی در مورد سرمربی کروات سرخپوشان بیفتد، ولی آن‌طور که مشخص است باشگاه کنار مذاکره با برانکو برای ماندن، کار جذب بازیکنان جدید را انجام می‌دهد. با توجه به شرایط سنی سیدجلال، جذب یک مدافع میانی مطمئن در دستور کار پرسپولیس قرار گرفته است. تقریباً همه از علاقه شدید برانکو به سبک بازی مرتضی پورعلی‌گنجی باخبرند، ولی با توجه به شرایط این بازیکن در لیگ قطر و قرارداد بالای مرتضی، جذب او کار آسانی نیست و این مدافع ملی‌پوش فعلاً از دسترس پرسپولیس خارج است. اما به غیر از پورعلی‌گنجی، دو مدافع ملی‌پوش دیگر یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و محمدرضا خانزاده که هر دو سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفتند که جذب یکی از آن‌ها به طور حتم انجام خواهد شد.

آن‌طور که شنیدیم اولویت اول برانکو محمدحسین کنعانی‌زادگان است، ولی دیروز خبری حول باشگاه پرسپولیس دست به دست در فضای مجازی چرخید مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با خانزاده انجام داده و حتی به توافقاتی هم رسیده است. حال باید دید خانزاده که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد، دوباره پرسپولیسی می‌شود یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها