کد خبر : 19594

مجیدی دوباره استقلال را به آتش کشید

مجیدی دوباره استقلال را به آتش کشید

مربی استقلال گفت: برای رسیدن به نیمکت استقلال دست به کار‌های کثیفی که دیگران انجام دادند، نزدم و نخواهم زد.

ورزش سه، مدیران استقلال در سخت‌ترین روز‌های فصل که اطراف این باشگاه اخبار منفی به گوش می‌رسد سیاست سکوت اتخاذ کردند، اما فرهاد مجیدی درباره موضوعات جاری استقلال صحبت کرده و توضیحاتی را ارائه کرده است. مشروح صحبت‌های مهم مجیدی درباره شرایط استقلال را در ادامه مطالعه کنید:

اوضاع استقلال در نقل‌وانتقالات چگونه است؟ گویا قرار شده مسؤولیت تیم بستن برعهده شما باشد؟

قرار بود این کار برعهده من باشد، اما متوجه شدم بسیاری از اعضای باشگاه مشغول مذاکره با بازیکنان مختلف هستند و انواع و اقسام لیست‌ها وجود دارد، اما آخرش وقتی می‌بینند پول نیست مدام تاکید می‌کنند که این مسؤولیت بر عهده من است!

یعنی بازیکنانی که این روز‌ها نامشان به عنوان خرید‌های جدید استقلال شنیده می‌شوند، انتخاب شما نبودند؟

من این اخبار رو از طریق رسانه‌ها شنیدم. متاسفانه افرادی که در امور نقل‌وانتقالات و انتخاب بازیکن دخالت می‌کنند، صلاحیت این کار را ندارند. من چند هفته قبل در جلسه با آقای فتحی تاکید کردم که اول به فکر حفظ بازیکنان فصل قبل باشیم. به خاطر همین با چند نفر از بازیکنان پارسال صحبت کردم. با بعضی از آن‌ها به توافق هم رسیدیم، اما باشگاه فعلا پول ندارد و واقعا نمی‌دانم که چطور در این شرایط نام بازیکنان جدید مطرح می‌شود.

از حرف‌های شما این طور می‌توان برداشت کرد که مسؤولیت بستن تیم جدید بر عهده شما نیست؟

بله بهتر است که هواداران از این موضوع باخبر باشند. اگر قرار است سرمربی فصل بعد طی امروز و فردا مشخص شود، باید کار تیم بستن هم به او واگذار شود. متاسفانه بعضی از افراد زیرمجموعه آقای فتحی با عوامفریبی می‌خواهند خود را چهره مقبول نشان دهند، اما در پشت پرده با حماقت خود به باشگاه استقلال ضربه می‌زنند.

تکلیف سرمربی فصل آینده چه زمانی مشخص می‌شود؟

این سوال را باید آقای فتحی پاسخ بدهند، اما هواداران استقلال بدانند که برای سرمربیگری در تیم محبوبم عجله‌ای ندارم و برای رسیدن به نیمکت استقلال دست به کار‌های کثیفی که دیگران انجام دادند، نزدم و نخواهم زد. هدف من چیزی جز کمک به باشگاه محبوبم نبوده، اما الان می‌بینم که بعضی از اعضای باشگاه به جای کمک فقط به فکر منافع شخصی خود هستند. من دو هفته قبل هم گفتم که استقلال شرایط نگران کننده‌ای دارد. بازهم می‌گویم که دارد دیر می‌شود و رقیبان از ما جلوتر هستند

به عنوان سوال آخر، پاتوسی در لیست شما قرار داشت؟

من لیستی به باشگاه ندادم. با این وضعیت به آینده امیدوار نیستم. همه می‌دانند که پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و بار‌ها تاکید کردم که حفظ شود منتهی واقعا نمی‌دانم که چه کسانی این روز‌ها برای تیم فصل آینده تصمیم می‌گیرند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها