کد خبر : 19557

انتخاب سرمربی تیم ملی امید به کجا رسید؟

انتخاب سرمربی تیم ملی امید به کجا رسید؟

حمید استیلی مدیر تیم المپیک ایران با گفتگو با ورزش سه از شرایط سخت برای انتخاب یک مربی داخلی برای تیم امید می‌گوید.

ورزش سه، استیلی که با وسواس درگیر انتخاب یک مربی برای هدایت تیم امید در مسابقات المپیک 2020 توکیو است در گفتگو با خبرنگار" ورزش سه" دراین‌باره صحبت می‌کند که مربیان درجه اولی که او به دنبال جذب آن‌ها بود هر یک به دلایلی از همکاری با تیم امید عذرخواهی کردند.

 استیلی در همین باره می‌گوید: «فهرست اولیه ما شامل آقایان قلعه نوعی، گل محمدی و همچنین آقای مهدوی کیا بود که هر سه این عزیزان ترجیح دادند در شغل‌های خودشان به کار ادامه دهند.

قلعه نوعی با سپاهان، گل محمدی در پدیده تمدید کرده‌اند و مهدوی کیا نیز در باشگاه هامبورگ مشغول به کار است و فعلاً قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.

 استیلی در ادامه می‌گوید: «بعدازاینکه مذاکرات ما با این عزیزان به نتیجه نرسید با مربیان دیگر هم‌صحبت شد که البته سعی کردیم که در انتخاب آن‌ها به‌عنوان سرمربی تیم امید حتماً موضوع کیفیت کاری آن‌ها و همچنین پذیرش آن‌ها از سوی جامعه فوتبال و مردم دراولویت باشد که متأسفانه به دلیل تفاوت شرایط بین هدایت تیم المپیک و تیم‌های باشگاهی و با توجه به اینکه کار تیم امید در زمستان سال آینده به اتمام می‌رسد این مربیان ترجیح دادند به کار باشگاهی خودشان بپردازند. البته همچنان صحبت‌هایی درخصوص افراد دیگر می‌شود و من هم شایعاتی در رسانه‌ها خوانده‌ام، اما باید اعلام کنم که قصد ما حتماً انتخاب سرمربی‌ای است که حرف‌وحدیثی درباره انتخابش نباشد و مقبول جامعه فوتبال ایران قرار داشته باشد.

از حمید استیلی درباره اینکه احتمال دارد دوباره یک مربی خارجی برای هدایت تیم امید نامزد بشود گفت: «در بحث‌های اولیه قرار بر این بود که حتماً مربی تیم امید داخلی باشد اما به‌هرحال ما با مربیانی که به نظرمان اصلح بوده‌اند به نتیجه نرسیده‌ایم ولی بااین‌حال آقای تاج در این زمینه تصمیم نهایی را خواهند گرفت و قطعاً این تصمیم به سود مصالح فوتبال ایران خواهد بود.»

استیلی در پایان صحبت‌هایش ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی اعلام کرد: «امیدوارم که همان‌طور که تیم ملی ایران با یک مربی باکیفیت به توافق رسیده است تیم امید هم‌چنین شرایطی داشته باشد و با نهایت قدرت و امید آماده حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 بشود، اگرچه در این راه می‌دانیم چالش‌های بسیاری پیش روی ما است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها