کد خبر : 19554

جزئیات نامزدی بازیکن معروف فوتبال و خواننده آمریکایی + 38 نکته که نمی دانستید

جزئیات نامزدی بازیکن معروف فوتبال و خواننده آمریکایی + 38 نکته که نمی دانستید

علیرضا حقیقی بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس رسما نامزدی اش را اعلام کرد و از رابطۀ خود با خوانندۀ معروف آمریکایی پرده برداشت.

پارس فوتبال ، همین چند ماه پیش بود که شایعات مختلفی بر اساس برخی مدارک حاکی از این بود که علیرضا حقیقی با یکی از خوانندگان  معروف آمریکایی به نام ” بی بی رکسا  Bebe Rexha” نامزد کرده است.

حقیقی که در تیم ملی ایران و در جام جهانی ۲۰۱۴ به عنوان یکی از موفقترین ملی پوشان ایران شناخته شد به تازگی اما رابطه اش با خواننده مشهور آمریکایی به را علنی کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار تصاویری از خودش در کنار این خواننده مشهور ، رسماً مهر تاییدی بر این شایعات زد و از نامزدی خود با او خبر داد.

علیرضا حقیقی بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس رسما نامزدی اش را اعلام کرد علیرضا حقیقی از رابطۀ خود با خوانندۀ معروف آمریکایی پرده برداشت.

۱. نام کامل او بِلِتا «بی بی» رکسا است.

۲. او در ۳۰ آگوست ۱۹۸۹ به دنیا آمد.

۳. او به خاطر چند ترانه من جمله، «به خودم، خودم و من» جی-ایزی و «هی مامان» داوید گتا به عنوان یک خواننده‌ی مکمل بر روی چندین بیلبورد مربوط به ۱۰۰ آهنگ برتر به خوبی درخشیده و به شهرت رسیده است.

۴. (در بین ترانه‌های بسیار دیگر) او مشترکا ترانه‌ی تک آهنگ صدر جدولی امینم و ریانا، «هیولا»، را نیز نوشته است.

۵. در مارس ۲۰۱۶، او «هیچ دلی نشکسته» را منتشر کرد که در آن از کلام خواننده‌ی رپ نیکی میناژ استفاده می‌کند، اولین تک آهنگی که از نخستین آلبوم استودیویی‌اش، ای.وای.‌اف، منتشر می‌شد. این آلبوم قرار بود در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ منتشر شود.

۶. بی بی رکسا در تاریخ ۳۰ اوت ۱۹۸۹ در بروکلین نیویورک به دنیا آمد، مادر او اصالتاً آلبانیایی بود و پدر وی متولد نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده‌اند و در تاریخ ۱۹۸۰ میلادی به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کردند.

۷. نام کوچک او، بِلِتا، به آلبانیایی یعنی «زنبور عسل» (bee)، که به همین خاطر او از لقب «بی بی» (be be) استفاده می‌کند.

۸. وقتی رکسا شش ساله بود، به همراه خانواده‌اش به استیتن آیلند نیویورک نقل مکان کرد.

۹. از همان آغاز دبستان، رکسا به مدت نه سال ترامپیت می‌نواخت و نهایتا خودش نحوه‌ی نواختن گیتار و پیانو را یاد گرفت.

۱۰. بی بی رکسا در استیتن آیلند به دبیرستان توتنویل رفت و در آنجا در کلاس‌های موسیقی مختلفی شرکت کرد.

۱۱. او همچنین هنگامی که در دبیرستان مشغول تحصیل بود به گروه کر نیز پیوست.

۱۲. در آنجا متوجه شد که صدایش در بازه‌ی صدایی سوپرانوی کولوراتور (Coloratura sopranos) قرار دارد.

۱۳. به عنوان یک نوجوان، رکسا ترانه‌ای را به رویداد سالانه‌ی «روز گرمی» مربوطه به آکادمی ملی هنر و علوم ضبط موسیقی ارائه کرد. رکسا با کنار زدن حدود ۷۰۰ رقیب دیگر جایزه‌ی «بهترین ترانه‌سرای نوجوان» را از آن خود کرد.

۱۴. بی بی رکسا بعدها با سامانتا کاکس استعدادیاب ملاقات کرد که او را متقاعد کرد در کلاس‌های ترانه‌نویسی در شهر نیویورک ثبت نام کند.

۱۵. در آن زمان، او ۱۵ سال داشت و با مردهای زیر ۴۰ سال در کلاس‌ها شرکت می‌کرد.

۱۶. حرفه‌ی رکسا بعد از آن آغاز شد که در سال ۲۰۱۰ در استودیوی ضبط موسیقی نیویورک شانس دیدار با باسیست گروه فال‌ اوت بوی، پیتز ونتز، را پیدا کرد.

۱۷. او نهایتا خواننده‌ی اصلی پروژه‌ی تجربی جدید ونتز، بلک کارتس (کارت‌های سیاه) شد. این گروه موسیقی نمایش‌های موزیکال مختلفی را اجرا می‌کرد و چندین تک آهنگ و ریمیکس منتشر کرد.

۱۸. اما، در ژانویه‌ی ۲۰۱۲ ونتز اعلام کرد که رکسا گروه را ترک کرده است تا کارها و تلاش‌های دیگری را پی بگیرد.

۱۹. در ۲۰۱۳، بی بی رکسا با شرکت برادران وارنر قرارداد امضاء کرد. تا به عنوان تک خواننده‌ (سولو) برای‌شان آهنگ‌هایی ضبط کند.

۲۰. قبل از خوانندگی، بی بی رکسا چند ترانه نوشته بود من جمله «مثل یک قهرمان» برای سلنا گومز و «درخشش» برای نیکی ویلیامز.

۲۱. برجسته‌‌ترین فعالیت ترانه‌نویسی او در سال ۲۰۱۳ «هیولای» امینم و ریانا بود. رکسا نوشتن و تولید ترانه را با جان بلیون، فریکوئنسی، و آلیاس در ۲۰۱۲ آغاز کرده بود، و قرار بود این‌ ترانه جزو آلبوم آتی‌اش باشد. نام اصلی این ترانه «هیولا زیر تخت من» بود.

۲۲. این ترانه نهایتا راه خود را به نزد ریگز مورالز، نایب رئیس A&R در آتلانتیک رکوردز پیدا کرد، کسی که نسخه‌ی اصلی را صیقل داد و آن را به چهارمین تک آهنگ آلبوم امینم، مارشال مترز ال‌پی ۲، تبدیل کرد.

۲۳. رکسا همچنین در همان سال ترانه‌ی تک آهنگ گروه موسیقی کش کش، «من رو به خونه ببر»، را نوشت و در آن همکاری کرد.

۲۴. در ۲۱ مارس ۲۰۱۴، بی بی رکسا اولین تک آهنگش «نمی‌توانم از مستانه حرف زدن درباره‌ات دست بردارم» را منتشر کرد.

۲۵. این ترانه در رده‌ی ۲۲ جدول تاپ هیت‌سیکرز جای گرفت.

۲۶. موزیک ویدیوی این آهنگ در ۱۲ آگوست ۲۰۱۴ منتشر شد و از تصاویر فیلم‌هایی مانند دختر، از هم گسیخته، و مالیخولیا الهام گرفته بود.

۲۷. بی بی رکسا دو تک آهنگ دیگر نیز در دسامبر ۲۰۱۴ منتشر کرد: «می‌خواهم دیوانه‌ نشانت دهم» و «رفته».

۲۸. اولین آلبوم چند آهنگه‌ی او توسط برادران وارنر در ۱۲ می ۲۰۱۵ منتشر شد و نام آن را «نمی‌خواهم بزرگ شوم» گذاشتند.

۲۹. او همچنین در آهنگ «هی مامان» داوید گیتا ترانه‌نویسی و مشارکت کرد که نیکی میناژ و افروجک نیز در آن حضور داشتند.

۳۰. این آهنگ در صدر و شماره‌ی ۸ بیلبورد ۱۰۰ برترین آهنگ قرار گرفت و تا ژوئن ۲۰۱۵ حدود ۱.۱ میلیون بار دانلود شد.

۳۱. به رغم آنکه او همسرایی‌ها و صدای زمینه‌ را خواند اما این آهنگ در اصل اعتبار ویژه‌ای برای رکسا به همراه نداشت. او نهایتا در ژوئن ۲۰۱۵ بود که مورد تمجید قرار گرفت و به اعتبار ویژه‌ای دست یافت.

۳۲. در اکتبر ۲۰۱۵، مشترکا ترانه‌ی «خودم، خودم و من» جی-ایزی را نوشت و در آن مشارکت کرد که در رتبه‌ی ۷ بیلبورد ۱۰۰ برترین آهنگ و رتبه‌ی ۱ جدول آهنگ‌های پاپ قرار گرفت.

۳۳. نام این ترانه در اصل «چیزی نیاز ندارم» بود و برای خود بی بی رکسا نوشته شده بود. به جای آن، او ایده‌ی ترانه را به جی-ایزی داد و در طول همسرایی‌ها با او مشارکت کرد و حسابی درخشید.

۳۴. در مارس ۲۰۱۶، رکسا اولین تک آهنگ آلبوم اولش ای.آی.اف را منتشر کرد. این تک آهنگ، «هیچ دلی نشکسته»، نیکی میناژ را به تصویر می‌کشد و توسط گروه مردان نامرئی تولید شد.

۳۵. قبل از انتشار این آهنگ، بی بی رکسا مدیر برنامه‌های میناژ، جی رابرسون، را در یک میهمانی ملاقات کرد. تراک را برای او پخش کرد و پرسید که آیا میناژ دوست دارد در آن مشارکت کند. رابرسون ترانه را برای میناژ فرستاد و او موافقت کرد که در تولید آن مشارکت کند.

۳۶. موزیک ویدیوی این آهنگ در آوریل ۲۰۱۶ منتشر شد و توسط دیو میر کارگردانی شد. تا آگوست ۲۰۱۶، این ویدیو در یوتیوب بیش از ۱۱۰ میلیون بازدید را تجربه کرده بود.

۳۷. در ۲۹ جولای ۲۰۱۶ بی بی رکسا به همراه دیجی و تولید کننده‌ی هلندی، مارتین گاریکس، تک آهنگ «به نام عشق» را منتشر کردند.

۳۸. از آن زمان این آهنگ در رده‌ی ۴۷ بیلبورد ۱۰۰ برترین آهنگ آمریکا قرار گرفته است و در چندین کشور به صدر ۱۰ برترین آهنگ راه پیدا کرده است من جمله در بریتانیا، کانادا، و نیوزیلند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها