کد خبر : 19516

نتیجه فوق العاده تیم جدید کیروش

نتیجه فوق العاده تیم جدید کیروش

تیم ملی کلمبیا که برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا آماده می‌شود با هدایت کارلوس کی‌روش در یک بازی دوستانه در خانه‌اش موفق شد پاناما را 3-0 مغلوب کند.

ورزش سه، شاگردان کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا که این روزها برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا آماده می‌شوند در پایتخت این کشور، بوگوتا و در استادیوم ال کامپین به مصاف پاناما رفته و موفق شدند این تیم را با نتیجه 3-0 مغلوب کنند.

 

 

شاگردان کی‌روش در این مسابقه دوستانه نیمه اول را تهاجمی آغاز کرده و در همان نیمه اول کار حریف را تمام کردند. هنوز چیزی از شروع مسابقه نگذشته بود که ویلیام تسیلو در دقیقه 6 اولین گل کلمبیا را به ثمر رساند.

 

تیم کارلوس کی‌روش بعد از این هم به بازی تهاجمی ادامه داد تا لوئیس فرناندو موریل فروتو در دقیقه 38 اختلاف تیمش با حریف را دو برابر کند. نیمه اول با همین نتیجه در حال به پایان رسیدن بود که در آخرین دقیقه کلمبیا صاحب یک پنالتی شد و طبق معمول، رادامل فالکائو ستاره کهنه‌کار کلمبیا پشت توپ ایستاد و نتیجه بازی را 3-0 کرد.

 

کی‌روش در نیمه دوم تغییرات وسیعی در تیمش بوجود آورد تا همه ستاره‌های کلمبیایی را در این بازی بیازماید. بازیکنانی که در این نیمه وارد زمین شدند موفق به گلزنی نشدند تا بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان برسد.

 

خامس رودریگز، ستاره مشهور کلمبیا در این نیمه با دستور کی‌روش وارد زمین شد و 25 دقیقه برای کلمبیا بازی کرد و بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت فعلا به باشگاه و فصل نقل و انتقالات فکر نمی‌کند و همه حواسش معطوف به تیم ملی است.

 

 

کلمبیا در روزهای آینده در لیما پایتخت پرو یک بازی دوستانه دیگر با تیم ملی این کشور انجام خواهد داد. طبق اعلام فدراسیون فوتبال کلمبیا این بازی روز 9 ژوئن برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها