کد خبر : 19472

دیشب فدراسیون فوتبال یک ستاره دیگر گرفت و 6 ستاره شد!

دیشب فدراسیون فوتبال یک ستاره دیگر گرفت و 6 ستاره شد!

فدراسیون فوتبال 5 ستارۀ ایران، شب گذشته پس از برگزاری فینال جام حذفی، ستاره‌ای دیگر را کسب کرد تا به دلیل نمایش قدرتمندانۀ خود در فصلی رویایی، مدال‌های افتخارش شش‌گانه شود.

ورزش 11 - فدراسیون فوتبال ایران که سال‌هاست متوجه انتقادهای فراوانی بابت عملکردش در تمامی سطوح ملی مردان و زنان و البته باشگاهی می‌باشد، شب گذشته در اهواز، نقص بزرگ و تکراری و کلافه کننده‌اش را بار دیگر به تصویر کشید تا زشت‌ترین تصاویری که ممکن بود از یک مسابقه برجای بماند، در قاب خاطرات فوتبال ایران به ثبت برسد.

پرسپولیس و داماش
پرسپولیس و داماش

تدابیر ضعیفی که سالهاست فدراسیون فوتبال بابت رقابت‌های باشگاهی ایران در نظر گرفته موجب شده تا دیگر در برگزاری یک بازی ساده که جزء بدیهی‌ترین وظایف هر فدراسیونی است، عملاً امکان‌ناپذیر به نظر برسد و هر رقابت مهمی با مشکلات فراوانی روبرو شود و در آخر با صورت دادن هزینه‌های سنگین و صرف زمان، خروجی‌هایی کاملا مبتدیانه در اختیار مخاطبین قرار بگیرد.

برخورد وزارت ورزش با مسئولین برگزار کنندۀ فینال جام حذفی، ساعاتی پس از آنکه هرج و مرج در فوتبال ایران به اوج خود رسید، قابل تقدیر است، اما وزارت ورزش نباید این سوال را از خود بپرسد که این مسئولین در کجا و زیرنظر کدام افراد برنامه‌ریزی و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند که اینچنین بی‌ثباتی در فوتبال ایران موج می‌زند؟! به جملۀ مشهور علی کریمی در مناظرۀ فراموش نشدنی‌اش با ساکت بازمی‌گردیم که در عین سادگی گفت: تا زمانی که شما در این فوتبال حضور دارید، ما رنگ آرامش را نخواهیم دید!

مهدی تاج
مهدی تاج

فدراسیونی که به خود می‌بالد و لقب 5 ستاره را به خود می‌گیرد، چگونه از برگزاری یک بازی پیش‌پا افتاده اینچنین عاجز است؟! اصلاً فدراسیون 100 ستاره، اما چه فایده که سال‌هاست در برگزاری منظم و کاملاً معمولی یک بازی فوتبال، به حسرت نشسته‌ایم و ادعایمان می‌شود که قادر به برگزاری و میزبانی از جام ملت‌های آسیا هستیم! شش ستاره اصلاً شما آقای تاج! بی‌ستاره هم ما آقای تاج!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها