کد خبر : 19460

بالاترین مقام پرسپولیس در آستانه کناره گیری؟

بالاترین مقام پرسپولیس در آستانه کناره گیری؟

به نظر می‌رسد سریال پایان کار مدیران عامل بعد از دستیابی به جام اینبار به ایرج عرب رسیده است.

ورزش سه، پرسپولیس موفق به دستیابی به دبل در لیگ برتر فصل هجدهم شد و بعد از قهرمانی لیگ، روز گذشته در جام حذفی نیز جشن قهرمانی را برپا کردند.

در حاشیه این قهرمانی اما شایعات درباره فصل آینده تیم افزایش یافت که یکی از آنها مربوط به مدیرعامل این تیم است؛ ایرج عرب که بعد از ماجرای مربوط به عدم بکارگیری بازنشستگان در این تیم به عنوان سرپرست به جای گرشاسبی به کار گرفته شد، بعد از انتخاب اعضای هیات مدیره نیز به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

این مدیر نیز در ادامه سریال دستیابی به موفقیت علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی بعنوان مدیران این تیم، در دوران هدایت تیم توسط برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی دست یافت تا نام او نیز در سیاهه مدیران موفق تاریخ باشگاه قرار گیرد.

اما در روزهایی که اخبار و شایعات درباره آینده این باشگاه داغ است و از آینده بازیکنان تا کادرفنی صحبت های زیادی مطرح می‌شود، در خصوص مدیریت باشگاه نیز احتمال تغییرات افزایش یافته است؛ علی اکبر طاهری و گرشاسبی نیز بعد از قهرمانی با سرخ‌ها به پایان راه خود با این تیم نزدیک شدند ‌و اکنون صحبت‌هایی درباره ایرج عرب که در این مدت دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی در کارنامه مدیریتی خود ثبت کرده نیز اخباری مبنی بر پایان کار به گوش می‌رسد.

شاید اگر بتوان به پست اینستاگرامی حبیب زاده به عنوان مشاور جوان او اعتنا کرد، این شایعه داغ تر و نزدیک به واقعیت نیز تلقی شود.

مشاور مورد اعتماد عرب در پایان جشن قهرمانی با اشاره به مشکلاتی که پشت سر گذاشته، از پایان کار خود با این تیم خبر داده و نکته جالب توجه سود بردن از فعل‌های جمع است که ذهن‌ها را به سمت ایرج عرب و پایان کار این مربی نیز می‌برد. باید دید مدیرعامل پرسپولیس نیز که این روزها به مشکل بزرگی برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و تمدید قرارداد او برخورده و گلایه سرمربی و هجمه تند هواداران را دراین خصوص پیش روی خود می‌بیند نیز در تابستان پر ماجرای فصل نوزدهم به کار خود پایان خواهد داد یا برنامه دیگری در ذهن خواهد داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها