کد خبر : 19430

جزئیات درگیری لفظی میثاقی با بحث برانگیزترین مسئول فوتبالی

جزئیات درگیری لفظی میثاقی با بحث برانگیزترین مسئول فوتبالی

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با توپ پر روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و گفت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به خاطر تاخیر ایجاد شده در بازی فینال مقصر نیستند.

ورزش سه، سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان که با حکم کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده، پس از دیدار فینال جام حذفی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر در مورد چرایی مشکلات پیش آمده گفت: اول عذرخواهی می کنم از مردم به خاطر تاخیری که در برگزاری بازی فینال ایجاد شد. فدراسیون و سازمان لیگ مقصر این قضایا نبودند. ما از ساعت 2 در ورزشگاه بودیم و این مسائل را گفتیم. تعداد زیادی از هواداران آمده بودند. ما جایگاه داماش را در نظر گرفته بودیم ولی با فشار، پرسپولیسی ها جایگاه را گرفتند.

او ادامه داد: داماش حق قانونی اش بود که هوادارانش را در ورزشگاه داشته باشد. خدا را شاکرم که بازی برگزار شد و اتفاق بدی در بازی رخ نداد. خدا را شاکرم که مردم همه سالم به خانه می روند.

فتاحی که مصاحبه اش با محمد حسین میثاقی در این ثانیه ها بیشتر به یک درگیری لفظی شباهت داشت، در پاسخ به این سوال که چرا شما مسئولیت اتفاقات رخ داده را نمی پذیرید، اینگونه واکنش نشان داد: امنیت مسابقه به عهده یگان ویژه است. نمی توانستند مردم را بزنند. این موضوع ( پیدا کردن فضا برای هواداران داماش) زمان برد. شما پشت تریبون نشسته اید و نمی توانید فضایی که ما با آن مواجه بودیم را درک کنید.

در این لحظه میثاقی خطاب به فتاحی گفت، می خواهید شما بیایید اینجا بنشینید و من بروم اهواز برای برگزاری بازی یا آقای پیوس میهمان برنامه برود. فتاحی و میثاقی که خیلی سخت می شد، صحبت های آنها از یکدیگر را در این ثانیه ها تشخیص داد، بگومگویشان را ادامه دادند و فتاحی پس از اینکه توانست صدای خود را غالب کند، حرف هایش را با اشاره به خبری که در برنامه فوتبال برتر در موردش منتشر شده بود، اینگونه ادامه داد: شما وقتی آنجا هستید، باید اخبار درست بدهید. شما گفته اید فتاحی حالش بد است. خانواده من نگران شده است. من از ساعت 12 در ورزشگاه بوده ام و مشکلی ندارم. 

باز هم صحبت های میثاقی و فتاحی همزمان بود. فتاحی ادامه داد: اگر بنده را آوردید روی خط که خودتان صحبت کنید که نمی شود، سکوت کنید و اجازه بدهید من صحبت هایم را بکنم. 

میثاقی چند ثانیه ای صحبت نکرد تا آرامش به فضای مصاحبه بازگردد. سپس این سوال را از فتاحی پرسید. آیا از حکمی که در مورد محرومیت شما، صادر شده، آگاه هستید و به شما چیزی ابلاغ شده است. فتاحی پاسخ داد: حکمی نیامده؛ اطلاعیه ای صادر شده ولی به من هیچ چیزی ابلاغ نشده. ما بازی را به نحو احسن برگزار کردیم. الان هم دنبال برگزار کردن خوب جشن هستیم. الان هم مهم ترین چیز این است که مردم با سلامت به خانه هایشان بروند. 

سوال بعدی میثاقی از فتاحی این بود که آیا از نحوه برگزاری بازی رضایت دارد که او تاکید کرد: صد در صد راضی نیستم. مشکلی اگر نبود که بازی با تاخیر نمی افتاد. تعداد هواداران پرسپولیس زیاد بود و جایگاه هواداران داماش را پر کردند. باید به آنها جایگاه می دادیم و این زمان می برد. گفتنش آسان است. شما خودتان قبلا گزارشگر آقای فردوسی پور بوده اید و کنار زمین بودید و این مسائل را می دیدید. بنده می گویم که وظیفه بنده نیست. 

این حرف ها ثانیه های پایانی مکالمه نه چندان دوستانه میثاقی و سعید فتاحی را شکل داد؛ مجری برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره کرد که داور زنی از مردم عذرخواهی کرده و گفته گزارش اتفاقات ورزشگاه فولاد آره نا در سفر ایشان و تیمش به اهواز منتشر می شود. 

فتاحی که از صحبت های میثاقی عصبانی بود با اشاره به این نکته که در ابتدا از مردم عذرخواهی کرده است، بار دیگر تاکید کرد که او باید از فتاحی معذرت خواهی کند؛ چرا که خبر مریضی او را به اشتباه در رسانه اش منتشر کرده است. 

این مکالمه در انتها از سوی برنامه فوتبال برتر قطع شد ....

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها