کد خبر : 19429

آیا گل دوم پرسپولیس سالم بود؟ / کارشناس مطرح پاسخ می دهد

آیا گل دوم پرسپولیس سالم بود؟ / کارشناس مطرح پاسخ می دهد

سعید مظفری زاده اعتقاد دارد گل دوم تیم پرسپولیس سالم بوده است.

ورزش سه، دیدار پرحاشیه پرسپولیس و داماش با پیروزی سرخ ها به پایان رسید. پس از این بازی جنجالی، سعید مظفری زاده پیشکسوت داوری، نقد خود نسبت به عملکرد تیم داوری را به ورزش سه این چنین گفت:

* بازی پرحاشیه و پراتفاق تیم های پرسپولیس و داماش گیلان در فینال جام حذفی به پایان رسید. اتفاقات و حاشیه های پیش از شروع مسابقه همانطور که بر عملکرد بازیکنان، تمرکز کادرفنی و رفتار تماشاچی ها اثرگذار بود، قطعا بر تمرکز و عملکرد تیم داوری هم می توانست تاثیرگذار باشد اما خوشبختانه این بازی با سلامت به پایان رسید.

* تیم داوری علی رغم یکی دو اشتباهی که در این بازی داشتند، اما اشتباه تاثیرگذار در نتیجه نداشتند. در دقیقه 21 علی رغم اعتراض مدافع داماش، بنیادی فر به درستی خطای او روی بودیمیر را به خاطر گرفتن این بازیکن اعلام کرد که این خطا منجر به گل پرسپولیس شد. در دقیقه 26 اعلام خطا توسط داور در کنار نیمکت داماش با اعتراض بی مورد بازیکن و کادر فنی داماش همراه شد که شاید دلیل این اعتراض های زیاد همان اتفاقات پیش از شروع مسابقه و به هر حال عدم آمادگی ذهنی و روانی برای بازیکنان تیم ها و کادرفنی بود که باعث می شد عصبانی و به تصمیم داور معترض باشند. داور هم سعی می کرد به هر حال با این اتفاقات مدارا کند و آن ها را مدیریت کند.

* در دقیقه 29 خطای بی ملاحظه کاپیتان داماش به درستی با کارت زرد داور مواجه شد که بازهم شاهد اعتراض زیاد این بازیکن به داور بودیم. در دقیقه 49 داور مطابق قانون شیری را به خاطر خطا و قطع حمله موثر حریف جریمه کرد. در نهایت باید بگویم در دقیقه 79 بازیکن پرسپولیس خطایی روی دروازه بان تیم حریف انجام نداد و این دروازه بان داماش بود که به سمت مهاجم پرسپولیس حرکت کرد و تعادل خود را از دست داد. بنابراین گل پرسپولیس می توانست سالم باشد و به اشتباه مردود شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها