کد خبر : 19240

قلعه نویی چگونه خودزنی کرد؟

قلعه نویی چگونه خودزنی کرد؟

اظهارات قلعه‌نویی چهرۀ پرافتخار این مربی را خدشه‌دار کرده است.

ورزش 11 - امیر قلعه‌نویی با قاطعیت تمام پرافتخارترین مربی فوتبال ایران از زمان حرفه‌ای شدن لیگ است. قلعه‌نویی با کسب 5عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران بدون رقیب صدرنشین پرافتخارترین مربیان لیگ است اما این سرمربی توانا در طول چند فصل گذشته هیچ افتخاری را بدست نیاورده است.

قلعه‌نویی با باختن غافلۀ قهرمانی در لیگ برتر ایران به پرسپولیس نهایت امید خود را به موفقیت در جام حذفی و در دیدار خانگی مقابل این تیم بسته بود اما در این جام هم مقهور برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش شد تا در هر دو جبهه مقابل سرمربی کروات یک بازنده لقب بگیرد.

امیر قلعه‌نویی
امیر قلعه‌نویی

اما بخش تلخ ماجرا به صحبت‌ها و اظهارات قلعه‌نویی در طول مدت گذشته، به‌خصوص بعد از باخت شب گذشته مقابل پرسپولیس برمی‌گردد که تمام اتفاقات فوتبال ایران را مهندسی شده به نفع سرخ‌پوشان تهرانی خواند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که حتی سازمان لیگ هم به بخش اعظمی از خواسته‌های نمایندگان اصفهانی برای برگزاری دیدار با پرسپولیس تن داد و با آن‌ها موافقت کرد.

از صرف‌نظر از قانون 50-50 تا چشم‌پوشی از جریمۀ بازیکنانی مانند سیاوش یزدانی، همه اتفاقاتی بود که به نفع سپاهان و قلعه‌نویی رقم خورد حتی در جریان بازی هم علاوه بر تصمیمات عجیب داور به نفع زردپوشان، شاگردان قلعه‌نویی فرصت‌‎های خوبی را به باد دادند تا در نهایت مغلوب اشتباهات فردی بازیکنان خودی شوند.

امیر قلعه‌نویی
امیر قلعه‌نویی

بهترین پاسخ را در این بین به ژنرال می‌توان از زبان سعید فتاحی شنید: آیا اگر پنالتی سپاهان در واپسین لحظات 120دقیقه ماراتون دو تیم به گل تبدیل می‌شد بازهم اتفاقات لیگ به نفع پرسپولیس مهندسی شده بود؟؟!! جناب قلعه‌نویی یا به پایان دورۀ پرافتخار خود نزدیک شده‌اند و چیزی برای ارائه به فوتبال ندارند و یا اینکه با فرار رو به جلو قصد پوشاندن نقاط ضعف خود را دارند که در هر دو صورت این راه درستی در دنیای امروز فوتبال برای توجیه نتایج ضعیف نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها