کد خبر : 19230

صحنه های زشت دعوای خداداد عزیزی، تارتار، اسماعیل حلالی، پرویز برومند، مهرداد و ...

صحنه های زشت دعوای خداداد عزیزی، تارتار، اسماعیل حلالی، پرویز برومند، مهرداد و ...

شب گذشته و در حین رقابت های جام سالنی رمضان اتفاقاتی عجیب در سالن محل برگزاری این مسابقات رقم خورد.

ورزش سه، در مسابقه بین دو تیم پارس جم و ستارگان ۹۸ با مربیگری مهدی تارتار اتفاقاتی بین بازیکنان دو تیم و همچنین همراهان بروز کرد که سالن را به طور کامل به تشنج کشیده و صحنه های زشتی را پیش روی حاضران سالن به وجود آورد.

ماجرای این درگیری و زد و خورد شدید و گروهی از اعتراض مهدی تارتار سرمربی پارس جم به حضور محسن بیاتی نیا بازیکن زیر ۴۰ سال در تیم ۹۸ آغاز شد که با واکنش نود هشتی ها همراه و آن ها تهدید به ترک زمین کردند.

پس از آن که این تیم با وساطت مسئول برگزاری بازی ها به میدان برگشت، بعد از چند دقیقه تنش جدی بین خداداد عزیزی و مهدی تارتار رخ داد که باعث یک درگیری گروهی و جنگ تن به تن بین بازیکنان شد.

بازیکنانی که از شاخص ترین آن ها میتوان به پرویز برومند، محمد نوازی، خداداد، مهرداد میناوند، اسماعیل حلالی و... اشاره کرد.

اما پس از دقایقی طولانی و در شرایطی که به نظر دعوا جمع شده بود و دعوا فرو نشسته بود، بازیکنان در حال ترک سالن به سمت منزل بودند که درگیری دیگری در محوطه بیرونی سالن بین اسماعیل حلالی و همراهان تیم پارس جنوبی رقم خورد که دوباره آتش درگیری ها را شعله ور کرد.

از این صحنه های زشت ویدیوهایی منتشر شده که غیرقابل باور به نظر می‌رسد. به خصوص که حاضران آن برخی از چهره های فوتبال ایران هستند که به میان‌سالی و عاقله مردی رسیده و قاعدتاً نباید بر سر یک بازی فوتبال چنین جنگ و دعوایی با یکدیگر به راه بیاندازند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها