کد خبر : 19228

آمار تلخ از مصدومان بازی پرسپولیس سپاهان

آمار تلخ از مصدومان بازی پرسپولیس سپاهان

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اتفاقات بسیاری را در برداشت و باعث مصدومیت عده زیادی از هواداران شد.

ایرنا، درگیری میان هواداران دو تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به گفته مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان 144 نفر مصدوم بر جا گذاشت که 28 نفر از آنان راهی بیمارستان شدند.

 

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این افراد در درگیری های قبل، حین و بعد از مسابقه فوتبال پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مصدوم شدند.

 

غفور راستین افزود: این مصدومان با همکاری میدانی ۲۳ نیروی فوریت های پزشکی و پشتیبانی ۱۸ نفر از فرماندهی عملیات فوریت های پزشکی و با بهره گیری از هشت دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به صورت سرپایی مداوا و یا به بیمارستان ها اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۲ نفر از مصدومان این درگیری ها به صورت سرپایی و در اتوبوس آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ درمان شدند، ادامه داد: ۴ نفر از این مصدومان برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند.

 

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: ۲۸ نفر از مصدومان درگیری ها به بیمارستان های آیت الله کاشانی، امین، فیض و غرضی منتقل شدند.

به گفته وی علاوه بر این در این درگیری به چهار نفر از نیروهای اورژانس جراحت سطحی و به ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس خسارت وارد شد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری تعدادی از هواداران خاطی تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در داخل و بیرون ورزشگاه نقش جهان اصفهان خبر داده است.

در پایان این دیدار به تعدادی از خودروهای خبرنگاران، اصحاب رسانه و هواداران در ورزشگاه نقش جهان خسارت جدی شامل آتش سوزی، آسیب به بدنه، تخریب فضای داخلی خودرو و شکستگی شیشه و تخریب اموال وارد شده است.

 

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر در دیدار خارج از خانه در نقش جهان مقابل سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی صعود کرد.

در این دیدار که ساعت ۲۱ چهارشنبه شب در ورزشگاه یادشده آغاز و تا ۲ بامداد امروز ادامه داشت ۴۰ هزار بلیط فروخته شد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها