کد خبر : 18978

لیست خروجی های شوکه کننده پرسپولیس لو رفت

لیست خروجی های شوکه کننده پرسپولیس لو رفت

برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان ورودی و خروجی خود را به باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش ورزش11،  پرسپولیس تهران قصد دارد در فصل آینده با تیمی منسجم و کامل حضوری پر رنگ در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد تا ناکامی این فصل را از یاد و خاطرۀ طرفدارانش پاک کند. برانکو ایوانکوویچ برای دستیابی به این مهم فهرستی پربار را از بازیکنان مدنظرش در اختیار باشگاه قرار داده است.
 
برانکو برای خط دفاعی دو گزینه را مدنظر دارد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و رضا اسدی، البته این سرمربی پیش‌تر به دنبال پورعلی گنجی بود اما مدافع ملی‌پوش قرارداد خود را با العربی تمدید کرد. در خط هافبک برانکو به شدت به دنبال محمدرضا حسینی هافبک خوش‌نقش ذوب آهن اصفهان است. سرمربی کروات و موفق پرسپولیس در خط حمله شهریار مغانلو، آقای گل لیگ یک را در کنار علیپور می‌خواهد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان
محمدحسین کنعانی‌زادگان

البته ایوانکوویچ در این میان بازیکنان رزرو دیگری را هم به مسئولان پرسپولیس معرفی کرده است تا در صورت به توافق نرسیدن با بازیکنان مدنظر به سراغ این گزینه‌ها بروند. اما نکتۀ عجیب در این میان لیست خروجی برانکو به باشگاه است. لیستی که شوک به هواداران متعصب این تیم محسوب می‌شود.

مهدی شریفی
مهدی شریفی

برانکو برای فصل آینده روی نام دو ستارۀ بزرگ خود خط قرمز کشیده است. امید عالیشاه و مهدی شریفی بازیکنانی هستند که با غضب برانکو از جمع سرخ‌پوشان کنار گذاشته شدند و باید از این تیم خداحافظی کرده و به تیم‌های دیگر منتقل شوند. این اتفاق می‌تواند اعتراض برخی از هواداران را در پی داشته باشد هرچند که برانکو حمایت تقریباً تمام طرفداران پرسپولیس را پشت خود می‌بیند.

امید عالیشاه
امید عالیشاه

باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل نقل‌وانتقالات کدام یک از این بازیکنان شانس پوشیدن پیراهن سرخ را خواهند داشت و چه بازیکنی باید از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ جدا شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها