کد خبر : 18872

تصویری که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد

تصویری که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد

فصل برای پرسپولیس همچنان ادامه دارد و آنها تمرینات خود را برای جدال حساس نیمه نهایی جام حذفی با انگیزه بالا دنبال می‌کنند.

پارس فوتبال ، پرسپولیس با دستیابی به قهرمانی لیگ برتر، همچنان تمرینات خود را دنبال می‌کند و ستاره‌های این تیم امیدوارند برای اولین بار به عنوان قهرمانی جام حذفی نیز دست یابند و دبل خود را در فصل تکمیل کنند. نکته ویژه و جالب توجه برای این تیم در آخرین تمرین اما بازگشت محمد انصاری است؛ مدافع بااخلاق و با کیفیت این تیم که در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، اکنون با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و تمرینات اختصاصی، به تمرین گروهی اضافه شده است.

محمد انصاری که کیفیت لازم برای حضور در دو پست دفاع چپ و دفاع میانی را داراست، با بازگشت خود در فصل آینده می‌تواند کیفیت این خط را افزایش دهد. خبری امیدوارکننده برای هواداران این تیم و البته برانکو ایوانکوویچ که اعتقاد ویژه‌ای به این مدافع چپ پا دارد.

نکته ویژه برای پرسپولیس بازگشت محمد انصاری است؛ محمد انصاری اکنون با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و تمرینات اختصاصی، به تمرین گروهی اضافه شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها