کد خبر : 18655

تیکه سنگین پسر ناصر حجازی به همه!

تیکه سنگین پسر ناصر حجازی به همه!

پسر مرحوم ناصر حجازی از حضور گسترده مردم در مراسم هشتمین سالگرد پدرش تشکر کرد.

خبرورزشی، آتیلا حجازی امروز (جمعه) در حاشیه هشتمین سالگرد درگذشت پدرش مرحوم ناصر حجازی اظهار داشت: واقعا از حضور این تعداد از مردم شگفت‌زده شدم. نسبت به ۸ سال گذشته، جمعیت بیشتر بود و نشان می‌دهد که مردم آدم‌های خوب را فراموش نمی‌کنند. هر طوری بخواهند آدم‌های خوب را حذف کنند، هیچ زمانی از قلب مردم پاک نخواهند شد. دست بوس تمام مردمی هستم که از خوزستان، رامهرمز، کرمان، تبریز، رشت و دیگر شهر‌ها به اینجا آمده‌اند و نمی‌دانم با چه زبانی از آن‌ها تشکر کنم.

وی در مورد اینکه اگر ناصر حجازی زنده بود، چه جایگاهی در فوتبال ایران داشت، گفت: ماندگاری در ورزش ما ربطی به گرفتن جام و مدال ندارد. پدرم در زمان بازیگری بهترین دروازه‌بان ایران بود و اگر می‌توانست حقش را بگیرد، در آسیا هم اول بود. خصوصیت و خصلت‌های مردانگی است که همیشه می‌ماند و باعث می‌شود که پس از ۸ سال مردم اینجا حضور یابند.

بازیکن و مربی پیشین استقلال در واکنش به این سؤال که چرا فعالیتی در فوتبال ندارد، عنوان کرد: یکسری ارتباطات که باید داشته باشم را، ندارم و در این فوتبال نیستم.

حجازی در واکنش به بی‌نظمی در مراسم امروز خاطرنشان کرد: در درجه اول خود مردم هستند که از ما می‌خواهند این مراسم برگزار شود. امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال زحمت کشید و چندین بار با مادرم تماس گرفته و اعلام کرد که از طرف باشگاه مراسمی برگزار شود، اما ما دوست داشتیم با حضور مردم این مراسم برگزار شود تا اینکه مجالس رسمی بگیرند.

وی در پایان در مورد اینکه چه توصیفی از پدرش می‌تواند داشته باشد، گفت: من که به عنوان پسرش نمی‌توانم توصیف کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها