کد خبر : 18157

آغاز شایعات نقل‌ و انتقالاتی در فوتبال ایران

آغاز شایعات نقل‌ و انتقالاتی در فوتبال ایران

به محض پایان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، شایعات نقل‌وانتقالاتی آغاز شده است. در این بین به نظر می‌رسد کمترین جابه‌جایی‌ها در پرسپولیس خواهد بود. بسیاری از بازیکنان این تیم تحت قرارداد هستند و برانکو نیز یک سال دیگر قرارداد دارد. فقط ممکن است ترانسفر بازیکنانی مانند بیرانوند، ترابی و علیپور در دستور کار مدیران این تیم قرار گیرد.

اما شرایط در استقلال بسیار متفاوت است چراکه قرارداد هفت بازیکن این تیم به پایان رسیده است. مدیران این تیم برای متقاعد کردن رحمتی، حسین حسینی، منتظری، چشمی، غفوری، علی کریمی و نورافکن کار‌ سختی خواهند داشت و باید جای خالی خسرو حیدری را نیز پر کنند.

البته تکلیف سرمربی این تیم نیز  مبهم است. تراکتورسازی تبریز دیگر تیمی است که گمان می‌رود برای حضور درفصل آینده با تغییرات گسترده‌ای روبه‌رو شود. این تیم که با صرف هزینه‌های کلان حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشد برای فصل آینده ۵ بازیکن سرباز خود را که ازسال قبل حضور داشتند ازدست خواهد داد. دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان از تیم ذوب‌آهن، شربتی از مشکی‌پوشان و اسلامی‌خواه از بادران پنج بازیکنی هستند که درپایان فصل از این تیم جدا می‌شوند.

تراکتورسازان اما از همین حالا مذاکرات خود را برای حفظ اسماعیلی‌فر و پهلوان آغاز کرده‌اند. آنها اما با جدایی محتمل لیکنز باید به‌دنبال استخدام یک سرمربی دیگر باشند.  همچنین یحیی گل‌محمدی مربی موفق پدیده  مذاکرات مثبتی با فدراسیون داشته و احتمالا به‌عنوان سرمربی تیم المپیک کار خود را آغاز خواهد کرد. مجید جلالی نیز اخیرا اعلام کرده دیگر در نساجی کارش را ادامه نخواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها