کد خبر : 18154

وضعیت مبهم ماندن «امید» در استقلال فصل بعد

وضعیت مبهم ماندن «امید» در استقلال فصل بعد

مدافع چپ استقلال برای تمدید قرارداد با این باشگاه شرایط مبهم و پیچیده ای دارد.

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود اما در پایان فصل اصرار مدیران وقت استقلال بی نتیجه ماند و در نهایت ترجیح داد این تیم را به مقصد شارلوای بلژیک ترک کند.

نورافکن اما بعد از یک نیم فصل ناموفق در شارلوا ترجیح داد در نیم فصل دوم لیگ هجدهم دوباره به استقلال برگردد و آبی‌ها دقیقا همان پولی که برای رضایتنامه اش دریافت کرده بودند را به خودش دادند تا نیم فصل این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار داشته باشند.

نورافکن در ابتدای نیم فصل دوم بازیکن ثابت ترکیب استقلال بود اما در پایان بازی ها کم کم از ترکیب اصلی دور شد و از زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی موقت آبی‌ها شد حتی در یک بازی هم در ترکیب اصلی آبی ها به میدان نرفت.

اما حالا باید دید که آیا مدیران استقلال می خواهند قرارداد این بازیکن را به صورت دائم امضا کنند یا او دوباره به باشگاه شارلوا برخواهد گشت چرا که بی‌تردید باشگاه استقلال برای دائمی کردن قرارداد این مدافع جوان باید مبلغی به دلار به باشگاه شارلوای بلژیک تقدیم کند و با توجه به شرایط مالی استقلال پرداخت آن کار ساده ای نخواهد بود.

استقلالی‌ها در حال حاضر باید با وینفرد شفر و اعضای کادر فنی خارجی او برای فسخ قرارداد توافق کنند ضمن اینکه دائمی شدن قرارداد آیاندا پاتوسی هم ۳۰۰ هزار دلار روی دست باشگاه خرج خواهد گذاشت که باید آن را به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت کنند و با این شرایط ماندن امید نورافکن در جمع آبی‌پوشان کمی پیچیده به نظر می‌رسد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها