کد خبر : 18147

ماجرای استقلال و سرمربی اخراجی به کجا رسیده است؟

ماجرای استقلال و سرمربی اخراجی به کجا رسیده است؟

در حالی که حدود سه هفته از زمان تعلیق قرارداد شفر می‌گذرد اما مدیران استقلال هنوز مذاکره‌ای با او برای فسخ قرارداد انجام ندادند.

حدود سه هفته از زمان تعلیق قرارداد وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال پس از شکست مقابل پدیده می‌گذرد. مدیران استقلال در این مدت فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی موقت تیمشان انتخاب کردند و در کنار آن پروسه انتخاب سرمربی آینده استقلال را هم آغاز کردند.

با این حال موضوع عجیب درباره اقدامات مدیران استقلال، موضع منفعلانه آن‌ها مقابل وینفرد شفر و فسخ قرارداد او است. در این مدت هیچ مدیری از باشگاه استقلال صحبتی با شفر نداشته است و عجیب‌تر این که با وجود پایان لیگ برتر، هنوز تاریخی هم برای مذاکره برای فسخ قراردادش مشخص نکرده‌اند.

شاید باشگاه استقلال به این امید شفر را در بلاتکلیفی قرار داده که او به مرور از حضور در ایران خسته شود و تصمیم به ترک ایران بگیرد تا در صورت وقوع این اتفاق، یک برگ برنده برای فسخ قرارداد با این مربی آلمانی به دست بیاورند اما این ترفند مانند یک شمشیر دو لبه است به این خاطر که بلاتکلیف گذاشتن شفر می‌تواند باعث شود که او مقابله به مثل کند و هیچ تخفیفی به استقلال ندهد.

در حال حاضر وینفرد شفر به همراه وکیلش در تهران حضور دارد و به نظر نمی‌رسد که فعلاً قصد ترک ایران را داشته باشد. همچنین استقلالی‌ها برای فسخ قرارداد او باید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کنند؛ مبلغی هنگفت که قابل چشم‌پوشی نیست. مدیران استقلال در حالی به دنبال انتخاب سرمربی آینده‌شان که بارها روی خارجی بودن آن هم تاکید شده، هستند که هنوز تکلیف قرارداد شفر را مشخص نکردند و آن‌ها نمی‌دانند که دقیقاً چه مبلغی را باید به او پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها