کد خبر : 18119

گزینه یک عضو هیات مدیره استقلال برای سرمربی فصل بعد مشخص شد

گزینه یک عضو هیات مدیره استقلال برای سرمربی فصل بعد مشخص شد

میرشاد ماجدی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دیشب در برنامه ورزش از شبکه دو از مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال دفاع کرد.

میرشاد ماجدی موافق مربی ایرانی برای استقلال است. او البته اشاره‌ای به اسم فرهاد نکرد اما گفت به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال راضی به ادامه حضور فرهاد در راس کادر فنی تیم است و اشاره به این نکته داشت که استقلال در هفته‌های اخیر با مجیدی نتایج خوبی گرفت. میرشاد البته این دیدگاه را به عنوان نظر شخصی مطرح کرد و گفت: من در هیات مدیره استقلال فقط یک رای دارم.

بعد از برد استقلال در برابر سپیدرود فرهاد مجیدی به گونه‌ای صحبت کرد که گویی مربی فصل آینده استقلال است و برای دقایقی هم فضای مجازی به این موضوع پرداخت. اما هم چنان برخی از اعضای هیات مدیره تیم می‌گویند مربی بعدی استقلال یک مربی خارجی است. این در حالی است که فدراسیون فوتبال در توصیه و تاکید به باشگاه‌ها از آن‌ها خواسته حضور خارجی‌ها در لیگ برتر را محدود کنند و این به خاطر مشکلات مالی و بالا رفتن قیمت ارز است. به همین بهانه حتی اردوی خارجی تیم‌ها ممنوع شده است.

نکته جالب اینکه چند روز پیش یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفته بود آن‌ها تصمیم گیری در مورد مربی بعدی استقلال را به امیر حسین فتحی محول کرده اند. با این حال باشگاه استقلال از هم اکنون باب مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان را آغاز کرده است و طبیعی است در شرایطی که استقلال هنوز مربی فصل بعد خود را نشناخته است مذاکرات بر اساس دیدگاه‌های فرهاد مجیدی باشد.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها