کد خبر : 18118

استقلال توپ تمدید قرارداد را به زمین بازیکنان انداخت

استقلال توپ تمدید قرارداد را به زمین بازیکنان انداخت

باشگاه استقلال اولین مرحله از شروع موضوع تمدید قراردادها را با یک استراتژی جدید در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال صبح روز شنبه و بعد از مدت ها به صورت رسمی اعلام کرد که این باشگاه رسما موضوع تمدید قراردادها را در دستور کار خود قرارداده و به همین دلیل روز جمعه بسته پیشنهادی خود را به وریا غفوری ارائه کرده است.

بر اساس اطلاعیه باشگاه همچنین روزشماری برای مشخص شدن وضعیت وریا غفوری اعلام شد و مقرر گردید این بازیکن به مدت یک هفته نسبت به مشخص کردن وضعیت خود، تصمیم گیری کند و با توجه به اینکه غفوری مطالباتی از استقلال ندارد، آبی ها کار آسانی برای تمدید او خواهند داشت.

با این حال اما بر خلاف سال های گذشته و حتی نیم فصل، استقلالی ها مذاکرات خود را به شکلی جدید آغاز کردند و از همین ابتدا با اطلاع رسانی دقیق نشان دادند که سیاست جدیدی را در دستور کار دارند. نکته مهم این مذاکرات آشکار اعلام زمان برای پاسخگویی بازیکنان است و استقلالی ها نمی خواهند مانند سال گذشته تمام فرصت نقل و انتقالاتی خود را برای تمدید قرارداد دو بازیکن هدر دهند و به همین دلیل با این اقدام خود توپ را به زمین بازیکنان انداختند تا به این ترتیب سیاست جدیدی را در پیش بگیرند؛ سیاستی که باعث می شود هواداران نیز التهاب کمتری داشته باشند و البته بازوی باشگاه در این موضوع سخت باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها