کد خبر : 18005

ماندن ستاره پرسپولیس در فصل بعد قطعی نیست

ماندن ستاره پرسپولیس در فصل بعد قطعی نیست

ستاره پرسپولیس با حضور در این تیم و قهرمانی به آروزی خود رسیده ولی ادامه همکاری‌اش با قرمزها نامشخص است.

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی در سایپا ستاره شد و خود را به فوتبال ایران معرفی کرد که استمرار درخشش او پیشنهاد پرسپولیس را برای او به همراه داشت؛ این وینگر خوش تکنیک و ملی‌پوش که در نیم‌فصل به جمع شاگردان برانکو اضافه شد، در نخستین بازی دور برگشت محروم بود ولی پس از آن در هر ۱۴ مسابقه به میدان رفت که توانست عملکرد خوبی داشته باشد و در قهرمانی سرخ پوشان ایفای نقش کند.

ترابی با وجود اینکه تنها یک گل برابر سایپا برای پرسپولیس به ثمر رساند، اما نمایش تاثیرگذاری در ترکیب تیمش داشت که ازجمله آن می‌توان به پاس گل ارزشمندی که شب گذشته مقابل پارس جنوبی داد تا قهرمانی سرخ‌ها قطعی شود.

تمرکزم روی قهرمانی حذفی است

فعلا برای فصل آینده تصمیم‌گیری نکردم؛ قطعا همه تمرکزم روی جام حذفی است تا بتوانم یک قهرمانی دیگر با پرسپولیس کسب کنم؛ ان‌شاالله امسال در گرفتن جام دبل کنیم؛ فعلا هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارم و تمام تمرکزم روی یک قهرمانی دیگر با پرسپولیس است.

بدون مشورت برانکو کاری نمی‌کنم

هر کاری بخواهم انجام دهم، با آقای برانکو مشورت می‌کنم چون می‌تواند کمک زیادی کند و بدون مشورت ایشان هیچ کاری نخواهم کرد.

اگر از اول فصل با برانکو باشم...

بخاطر اینکه اوایل فصل در پرسپولیس نبودم و با این تیم بدنسازی نکردم، نمره متوسطی در این فصل به خودم می‌دهم؛ اگر از ابتدای فصل با آقای برانکو کار کنم، قطعا می‌توانم نمایش خیلی بهتری داشته باشم و عملکرد خود را ارتقا دهم.

بازیکنان علاقه‌مند به ماندن هستند

امیدوار هستم نفرات پرسپولیس حفظ شوند؛ بازیکنان علاقه دارند در این تیم بمانند و تیم همدل و یک دستی داریم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها