کد خبر : 17951

ساخت سریع پیج فیک برای سرمربی جدید تیم ملی و همسرش! (عکس)

ساخت سریع پیج فیک برای سرمربی جدید تیم ملی و همسرش! (عکس)

روز گذشته به محض ورود ویلموتس به ایران، غیورمردان فضای مجازی دست به کار شدند و پیج‌های متعددی به اسم او ساختند. یکی از ایرانی‌ها ولی استعداد بیشتری به خرج داد.

به گزارش خبرورزشی، او علاوه بر اینکه برای ویلموتس پیج ساخت و ۳۶ هزار فالوور فیک برایش خرید، برای خانم کاترین لامبیتس همسر او هم پیج فیک ساخت!
 
این ایرانی غیور برای آنکه بتواند فالوور‌های بیشتری جذب کند و نشان دهد پیج ویلموتسی که ساخته اورجینال است نه فیک، از پیج فیک همسر او برای پیج فیک مارک، کامنت‌های عاشقانه می‌گذاشت! خیلی‌ها با دیدن این پیغام تصور می‌کردند هر دو پیج اصلی هستند و به همین دلیل آن‌ها را فالو می‌کردند. در واقع یک ایرانی دیروز در فضای مجازی نقش همسر ویلموتس را هم بازی کرد تا بتواند فالوور بگیرد. همین دیروز نزدیک به هزار فالوور به پیج فیک ویلموتس اضافه شد و پیج فیک همسر او هم پذیرای ایرانی‌ها بود.
 
خیلی‌ها برای این دو کامنت می‌گذاشتند. خیلی از ایرانی‌ها برای ویلموتس از ایران نوشتند، از اینکه چه کار سختی دارد. خیلی‌ها هم به او خوشامد گفتند. در این بین بعضی‌ها فهمیدند که رکب خورده‌اند و به همین خاطر تلاش می‌کردند به بقیه بگویند پیج فیک است. یک نفر هم این وسط پیدا شده بود که پیج دیگری را تبلیغ می‌کرد و می‌گفت این پیج اصلی است. تازه بعد از نیم روز همه فهمیدند ساختن پیج فیک ویلموتس کار یک شیرازی بوده است! در بین فالووینگ‌های پیج همه خارجی بودند الا پسری از شیراز که خود را عاشق پرسپولیس معرفی می‌کرد. 
این حجم از اتفاقات عجیب و غریب باعث شد تا تحقیقی در این زمینه داشته باشیم. خیلی زود متوجه شدیم مارک ویلموتس اصلاً پیج اینستاگرامی ندارد. او حتی در فیسبوک هم فعال نیست و تنها در توئیتر یک پیج دارد. ویلموتس برعکس کارلوس کی‌روش خیلی اهل حضور در فضای مجازی نیست و احتمالاً لیست تیم ملی را هم در اینستاگرامش منتشر نخواهد کرد!
 
هم برای ویلموتس پیج فیک ساختند، هم برای همسرش!
 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها