کد خبر : 17949

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی سرنوشت

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی سرنوشت

برانکو ایوانکوویچ تیمش را با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی به زمین خواهد فرستاد تا بتواند پارس جنوبی را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی از اهمیت بسیار زیادی برای قرمزها برخوردار است. آن ها با کسب حداقل امتیاز نیز قهرمان خواهند شد اما برانکو به خوبی می داند که اگر برای تساوی وارد زمین شود، چیزی جز شکست عایدش نخواهد شد.

پس از یک بازی غیبت، در این بازی علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی قرار می گیرد. بیرانوند که به دنبال شانزدهمین کلین شیت فصل است، بازی قبلی را به خاطر محرومیت از دست داد و جانشینش رادوشوویچ نیز نتوانست کلین شیت کند. بیرانوند در صورتی که بتواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد، به تنهایی در جدول کلین شیت ها صدرنشین خواهد بود.

در خط دفاع نیز پرسپولیسی ها تغییرات خواهند داشت. سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده همچنان زوج دفاع میانی را تشکیل می دهند. سیدجلال در بازی با ماشین سازی اشتباه مهلکی را مرتکب شد اما برای بازی امشب از انگیزه بسیار زیادی بهره مند است و می خواهد در پایان جام را بالای سر ببرد. دفاع راست پرسپولیس در این بازی هم مهدی شیری خواهد بود اما در چپ نادری جای مصلح را می گیرد.

در خط هافبک با شروع بازی می توان از آرایش تیمی قرمزها با خبر شد اما احتمال این که همچون بازی قبلی آن ها با 442 خطی وارد زمین شوند بیشتر است. بنابراین بار دیگر احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا فیکس بازی خواهند کرد. اما نکته مهم این است که در طول تمرینات هفتگی، سروش هم با بازیکنان اصلی تمرین می کرد و به همین خاطر احتمال دارد برانکو تیمش را با خط هافبک لوزی به زمین بفرستد تا هافبک شماره 7 این تیم در پست پشت مهاجم به میدان برود. دیگر بازیکن خط هافبک مهدی ترابی خواهد بود.

در خط حمله احتمال دارد ماریو بودیمیر پس از یک نمایش خوب، به نیمکت منتقل شود. معمولا برانکو در بازی هایی که ورزشگاه از چمن خوبی بهره مند نیست، بودیمیر را نیمکت نشین می کند و این بار هم به احتمال زیاد، زوج علی علیپور و سیامک نعمتی در زمین حاضر خواهند شد، مگر این که از تمرین روز گذشته تا شروع بازی اتفاق دیگری رخ دهد.

* روی نیمکت مهدی شریفی، شایان مصلح، امید عالیشاه، سعید کریمی، محمد امین اسدی و... حضور خواهند داشت.

* علی علیپور با یک گل کمتر از کی روش وارد زمین می شود و امیدوار است کفش طلا را در پایان از آن خود کند.

* امید عالیشاه هافبک سرعتی تیم پرسپولیس که تا همین چند هفته پیش با 5 پاس گل، آقای پاس گل بود، حالا تا صدر فاصله زیادی دارد و باید 3 بار برای مهاجمان تیمش گلسازی کند.

* شایان مصلح که امشب بازی را از روی نیمکت آغاز می کند، فصل گذشته گل پیروزی بخش تیمش را در جم به ثمر رساند.

* حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیسی ها که آماده بازی نیز شده، امیدوار است تیمش در استان بوشهر و سرزمین مادری او قهرمان شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها