کد خبر : 17913

داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی از استقلال

داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی از استقلال

باشگاه استقلال فعالیت‌های خود را در بازار نقل‌وانتقالات پیش از پایان رقابت‌های لیگ برتر ایران آغاز کرده است.

به گزارش ورزش 11، چند فصل ناکامی در کسب جام هواداران استقلال را به شدت عصبانی کرده است و مسئولان این تیم نیز برای برآورده کردن خواستۀ این هواداران پرتعداد از هم‌اکنون عزم خود را جزم کرده‌اند تا با جذب بازیکنانی تراز اول و فسخ قرارداد با چندین بازیکن مازاد تیمی منسجم را برای کسب افتخار آماده کنند.

از هفته‌ها پیش مشخص شده بود که الهیار صیادمنش پدیدۀ جوان و محبوب استقلال را دیگر در این تیم نخواهیم دید و این بازیکن با رقمی نجومی به فنرباغچۀ ترکیه پیوست. طارق همام را هم باید دیگر بازیکنی بدانیم که به طور قطع از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و مقصد احتمالی او نیز الاتحاد عربستان است.

بازیکنان دیگری نظیر مهدی رحمتی، فرشید باقری، گادوین منشا و روح‌الله باقری را نیز باید بازیکنان جدا شدۀ استقلال در پایان فصل بدانیم. در این بین مدیران استقلال قصد دارند چندین بازیکن جوان خود را نیز به صورت قرضی به تیم‌های دیگر برای کسب تجربه واگذار کنند.

اما ماجرای جذب بازیکنان جدید به داستانی بزرگ برای استقلال بدل شده است. باید گفت حضور پیمان رنجبری، مهاجم گل‌زن گل‌گهر سیرجان در جمع آبی‌پوشان تمام شده است. ستاره‌های دیگری نظیر محمدرضا حسینی، آرش رضاوند و چندین ستارۀ بزرگ لیگ برتر مدنظر کادر فنی استقلال هستند تا در صورت انجام مذاکرات اولیه شرایط را برای حضور این بازیکنان آماده کنند.

البته مهم‌ترین وظیفۀ مجموعۀ فنی استقلال تمدید قرارداد با بازیکنانی است که قراردادشان در پایان فصل با این تیم پایان می‌یابد و به راحتی می‌توانند جدا شوند. بازیکنانی مانند آیاندا پاتوسی، علی کریمی، حسین حسینی و چندین ستارۀ دیگر در این مجموعه قرار می‌گیرند و حفظ آنان عزمی راسخ را می‌طلبد.

باید دید که مدیران استقلال آیا سربلند از این پروژۀ بزرگ خارج می‌شوند و می‌توانند با ساختن تیمی منسجم و قدرتمند آرزوی چندین میلیون هوادار متعصب این تیم را بعد از چند فصل ناکامی برآورده کنند یا اینکه بازهم این انتظار تلخ ادامه‌دار خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها