کد خبر : 17867

طارق همام قرار بود به پرسپولیس برود

طارق همام قرار بود به پرسپولیس برود

مصاحبه روز گذشته بشار رسن جنجال تازه‌ای در فوتبال ایران به راه انداخته است.

به گزارش ورزش11، نزدیک شدن به انتهای فصل و فرا رسیدن تابستان شایعات نقل‌وانتقالاتی را به اوج خود رسانده و هواداران فوتبال هر لحظه خبرهای جدیدی درخصوص ستاره‌های مورد علاقه خود دریافت می‌کنند.

در این بین دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در کانون توجهات قرار دارند و ورودی و خروجی‌های این دو تیم هر روز از سوی هواداران در فضای مجازی کارشناسی می‌شود.

از همین رو همام طارق به عنوان یکی از خروجی‌های بزرگ استقلال این روزها حسابی خبرساز شده و همه جا صحبت از مقصد آینده بازیکن عراقی استقلال است.

بشار رسن، هموطن ستاره عراقی استقلال روز گذشته در بخشی از مصاحبه مفصل خود به موضوع اختلافات مجیدی با طارق اشاره کرد و اذعان داشت که اگر فصل گذشته پرسپولیس محروم نبود این بازیکن را به جمع شاگردان برانکو می‌آورد.

این مصاحبه بشار حالا شایعات جدیدی را درخصوص طارق به وجود آورده و هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که سران باشگاهشان بتوانند از اختلافات طارق با مجیدی و روابط خوب بشار با این بازیکن عراقی استفاده کنند و او را به خدمت بگیرند.

به خدمت گرفتن طارق توسط پرسپولیس سوای بحث فنی، برای هواداران و باشگاه پرسپولیس جنبه گرفتن انتقام منشا به استقلال را نیز دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها