کد خبر : 17835

ورود سرمربی تیم ملی با پنهان کاری از رسانه ها!

ورود سرمربی تیم ملی با پنهان کاری از رسانه ها!

مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک که از عصر دیروز خبر توافق وی با فدراسیون فوتبال ایران رسانه ای شد بامداد امروز به تهران رسید.

به گزارش ورزش سه، حدود ۳ ماه پس از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران سرمربی جدید پا به تهران گذاشت.

مارک ویلموتس که در نهایت قرعه سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران به نام وی افتاد پس از مدت ها سکوت مسئولان فدراسیون فوتبال و البته گمانه زنی رسانه ها در رابطه با نامزدهای مختلف سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران پا به تهران گذاشت تا قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال به امضا برساند.

به این ترتیب عصر دیروز که خبر توافق با مرد بلژیکی در رسانه ها اعلام شد و ساعتی پس از آن نیز توسط رئیس فدراسیون فوتبال تایید شد خیلی زود خود را به تهران رسانده تا بتواند مقدمات کار سرمربی گری در تیم ملی ایران را به انجام برساند.

این اتفاق در حالی افتاد که هیچگاه رسماً درباره ساعت ورود ویلموتس به ایران خبری از سوی فدراسیون نشینها مخابره نشد و بدین ترتیب رسانه‌های مختلف با توجه به شرایط کاری خود متوجه ساعت ورود این مربی شده و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خود را راهی فرودگاه امام خمینی کرده تا به عنوان اولین نمایندگان رسانه، در لحظه ورود سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران خودنمایی کنند و طبیعتا با مخابره اخبار و تصاویر و فیلم های خود، هواداران تیم ملی را به طور ریزتر در جریان ورود سرمربی جدید تیم ملی به ایران بگذارند.

محمدرضا ساکت دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال که این روز ها به عنوان مشاور در این فدراسیون حضور دارد به همراه ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فعلی فدراسیون مسئولین اصلی و رسمی بودند که با حضور در فرودگاه مراسم خوش آمدگویی و استقبال از سرمربی جدید تیم ملی فوتبال را به جا آوردند.

همان‌طور که کاملاً پیدا بود خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان فراوانی از رسانه های مختلف خود را راس ساعت ۲ بامداد و حتی خیلی زودتر از آن خود را به  فرود گاه رساندند تا بتوانند با گزارش‌های مکتوب و تصویری اختصاصی آخرین اخبار را در اختیار هواداران تیم ملی بگذارند اما باز هم به روند تهیه گزارش آنها خلل وارد شد، خللی که در نهایت گزارش آنها را بیشتر از آنچه که تصور می‌شد بی مایه کرد. افراد رسانه ای پس از حضور در محدوده سی آی پی با ممانعت مسئولین آن قسمت روبرو شده و با این دلیل که مسئولان فدراسیون با آنها تماس گرفته و مانع ورود عکاسان و خبرنگاران شده است از حضور نفرات مورد نظر ممانعت عمل آمد.

عدم اجازه ورود به خبرنگاران و عکاسان در قسمت توقف ویلموتس باعث دلخوری شدید نمایندگان رسانه حاضر شد. افرادی که برای پوشش خبری و تصویری ورود سرمربی جدید تیم ملی پاسی از شب خود را به فرودگاه رسانده بودند اما در نهایت با ممانعت مسولان مواجه شدند اتفاقی که دلخوری آنها را به همراه داشت و البته اتفاقات بعدی این دلخوری را بیشتر کرد. 

اجازه ورود ندادن به عکاسان باعث شد تا چند عکس مشترک در اختیار همه رسانه ها قرار گرفته و اولین لحظات ورود سرمایه بلژیکی در ایران کاملا ضعیف و با قابی ناموزون به ثبت برسد. 

ویلموتس پس از حضور در فرودگاه امام و توقف در قسمت سی ای پی به همراه نفرات دیگر حاضر در فرودگاه، خیلی زود خود را به درب خروجی رساند تا با یک دستگاه مرسدس بنز به سرعت از محل دور شده تا خود را به هتل محل اقامت برساند. ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون، مربی بلژیکی را در این سفر درون شهری همراهی کرد.

لحظاتی پس از خروج سرمربی از  توقفگاه خود بسیاری از عکاسان و تصویربرداران خود را آماده ثبت جدیدترین تصاویر از این مربی کردند اما متاسفانه باز هم با ممانعت مسئولان فدراسیون فوتبال مواجه شدند تا هر عکسی که از این مرد بلژیکی گرفته شده در خفا و البته با استتار کامل به ثبت برسد.

به این ترتیب سرمربی جدید تیم ملی خود را به محل اقامت رساند تا برای جلسه مهم امروز آماده شود و با استراحت کافی به سراغ مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد خود برود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها