کد خبر : 17761

بمب نقل و انتقالاتی استقلال شناسایی شد

بمب نقل و انتقالاتی استقلال شناسایی شد

برگشتن فوق ستاره محبوب آبی های پایتخت به تیم استقلال به انفجار بمبی بزرگ در فوتبال کشورمان بی شباهت نیست.

طرفداران آبی های پایتخت همیشه از کاوه رضایی به عنوان یکی از ستاره های بزرگ که برای تیم محبوبشان بازی می کرده یاد می کنند و هواداران در آرزوی روزی هستند که او دوباره برای این تیم به میدان برود. حال گویا این رویا در حال محقق شدن است و رنگ و بوی حقیقت به خود گرفته است.

کاوه رضایی که فصل گذشته در تیم جدیدش نتوانسته بود عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارد و این امر سبب شده که مسئولین باشگاه بروژ نیز مثل سابق رضایت چندانی از او ندارند به همین دلیل او قصد بازگشت به کشورمان را دارد. 

در همین حال، سایت فوتبال ۲۴ بلژیک مدعی است: کاوه رضایی در آستانه جدایی از کلوب بروژ می باشد، لژیونر ایرانی پس از از دست دادن جایگاهش در ترکیب تیم رو به روی درهای خروجی باشگاه قرار گرفته است و هیچ بعید نیست که در پایان فصل از لیست این تیم خارج شود، ایوان لکو، سرمربی کلوب بروژ در هفته‌های اخیر لوئیس اوپندا و یول ووسن را به رضایی ترجیح داده و بازیکن ایرانی برای بازگشت به ترکیب نیاز به معجزه دارد.

ضمن اینکه سایت «essportsplus» بلژیک نیز خبر داده است که ویکتور اسیمنه، مهاجم شارلوا شانزدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند و با رکورد 16 گل کاوه رضایی، مهاجم ایرانی سابق شارلوا هم طراز شد و این نشانگر این موضوع است که این بازیکن به خوبی توانسته جای کاوه رضایی را در این تیم پُر کند.

مدیر بروخه بلژیک نیز در این زمینه گفته است: به کاوه رضایی بیش از اندازه پول دادیم!، ما با پنج میلیون یورو که مبلغ زیادی بود، برای جذب کاوه رضایی اقدام کردیم که به نظرم هزینه زیادی بود. 

حال با توجه به مواردی که ذکر شد و طبق خبرهایی که از باشگاه استقلال به گوش می رسد گویا این باشگاه استقلال از بازگشت این بازیکن به جمع شاگردان فرهاد مجیدی استقبال خواهد کرد و به این ترتیب ما می توانیم او را یکی از بمب های نقل و انتقالاتی بزرگ برای آبی های پایتخت بنامیم که فصل بعد برای استقلال به میدان خواهد رفت.

منبع:جام نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها