کد خبر : 17710

قهرمانی احتمالی پرسپولیس با عجیب ترین اتفاق ممکن

قهرمانی احتمالی پرسپولیس با عجیب ترین اتفاق ممکن

تیم سرخپوش پایتخت فقط یک امتیاز تا رسیدن به کسب قهرمانی فصل هجدهم فاصله دارد.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان پایتخت در این فصل، دو روی یک سکه را تجربه کردند. آن‌ها در نیم فصل نخست با محرومیت از جذب بازیکن مواجه بودند، اما نتایج قابل قبولی کسب کردند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند و در نیم فصل دوم، علیرغم جذب بازیکنان بیشتر و بهتر، در امر نتیجه گیری با مشکلاتی مواجه شدند. 

به هر حال سرخپوشان در آستانه رسیدن به قهرمانی قرار دارند و کافی است یک پیروزی یا حتی یک مساوی به دست بیاورند و کار را تمام کنند. البته اگر ببازند و سپاهان بتواند از سد استقلال خوزستان عبور کند، قهرمانی را به حریف اصفهانی تعارف می‌زنند و از صدر جدول پایین می‌آیند. 

قهرمانی احتمالی پرسپولیس، واقعا عجیب است. آن‌ها در حالی، در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار دارند که در این فصل با ۴ مدعی سرسخت دیگر نیز مواجه بودیم. استقلال، سپاهان، پدیده مشهد و تراکتورسازی که هر کدام با تاکتیکی منحصر به فرد و تیم قدرتمند خود پای به عرصه لیگ گذاشته بودند و رقابت تنگاتنگی داشتند چنان که با کوچک‌ترین لغزشی، تیم دیگر می‌تواند وارد عمل شده و جایگاه بهتری در بین ۵ مدعی برای خود بسازد. 

در چنین لیگ فشرده ای، پرسپولیس در ۴ دیدار اخیر خود با ۴ تساوی مقابل ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و ماشین سازی مواجه شد، اما هیچ یک از مدعیان دیگر نتوانستند جای سرخپوشان پایتخت در صدرجدول را بگیرند. عجیب‌تر اینکه پرسپولیس با یک تساوی دیگر، قهرمان هم می‌شود؛ یعنی قهرمان احتمالی لیگ با کسب ۵ تساوی پیاپی در حساس‌ترین هفته ها، جام را بالای سر می‌برد. 

این مدل قهرمانی می‌تواند عجیب‌ترین مدل ممکن در ادوار لیگ برتر باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها