کد خبر : 17700

5 بازیکن مهمی که احتمالا فصل بعد در استقلال نیستند

5 بازیکن مهمی که احتمالا فصل بعد در استقلال نیستند

تیم های مدعی لیگ برتر برای فصل از همین حالا فعالیت و مذاکره خود با بازیکنان را آغاز کرده اند. استقلال چند فصل اخیر از رقیب سنتی خود در کورس قهرمانی جا مانده و به همین دلیل فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم برای عملکرد قدرتمند در فصل پیش رو حساسیت بیشتری از دیگر تیم ها دارد.

گرچه فصل جاری برای استقلال هنوز به پایان نرسیده و آنها دو بازی در پیش دارند، اما بررسی عملکرد چند بازیکن نشان می‌دهد به احتمال زیاد در لیست فصل آینده آبی‌پوشان حضور ندارند.

سید مهدی رحمتی

دو دروازه‌بان بزرگسال استقلال در این فصل بیشترین کلین شیت و کمترین گل خورده را داشتند. اما نه سید حسین حسینی و نه سید مهدی رحمتی هیچکدام برای فصل بعد با این تیم قرارداد ندارند. شنیده می‌شود مسئولان باشگاه استقلال تمایل دارند حتی‌المقدور قرارداد هر دو دروازه‌بان را تمدید کنند. اما برای این منظور مشکلاتی هست.

سید مهدی رحمتی پس از دربی آنقدر مورد هجمه انتقادات هواداران قرار گرفت که بعد از آن هرگز فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. ممکن است تمدید قرارداد با رحمتی تبعاتی برای خود وی و مجموعه مدیریتی استقلال داشته باشد. در مورد رحمتی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده و این تصمیم‌گیری به پایان فصل و روزهای نقل و انتقالات موکول شده است.

خسرو حیدری

احتمال اینکه مدافع باتجربه فصل بعد هم در لیست این تیم قرار بگیرد زیاد نیست. حیدری مرز ۳۵ سالگی را رد کرده، میزان مصدومیتش زیاد شده و کارایی دوران جوانی‌اش را ندارد و این شرایط سال به سال کار را برای او سخت‌تر می‌کند.

حیدری در این فصل تنها ۷ بار برای تیمش در لیگ به میدان رفته و مجموع دقایق حضور وی در میدان ۴۳۳ دقیقه است. این آمار و شرایطی که در بالا ذکر شد نمی‌تواند ضامن ادامه حضور وی در استقلال باشد. به خصوص که قرارداد حیدری هم در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

میثم تیموری

تیموری از جمله خریدهایی بود که از ابتدا هم مورد انتقاد قرار گرفت و یکی از پاشنه آشیل‌های پر تعداد شفر در نقل و انتقالات بود. وی در این فصل تنها ۳ بار برای استقلال بازی کرد و مجموع دقایق او نیز ۱۰۰ دقیقه است. این آمار می‌گوید تیموری فاصله بسیار نزدیکی به لیست خروجی آبی‌ها برای فصل بعد دارد.

اسماعیل گونکالوس

«ایسما» هم نتوانست در خط حمله آبی پوشان انتظارات را بر آورده کند. این مهاجم در اولین سال حضورش در استقلال کمتر از انتظار حاضر شد و حالا هم با مصدومیتی نسبتاً جدی مواجه شده است. شرایط گونکالوس به گونه‌ای است که حضورش برای فصل بعد در جمع آبی پوشان را تهدید می‌کند.

گادوین منشأ

قرارداد منشآ در پایان فصل به اتمام می‌رسد و تصمیم جدی در خصوص تمدید این قرارداد گرفته نشده است. مهاجم اهل کشور نیجریه استقلال نیز این پتانسیل را دارد که در لیست خروجی آبی‌ها قرار بگیرد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها