کد خبر : 17490

مهندس در مسیر بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت

مهندس در مسیر بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت

گفته می شود محسن مسلمان هافبک تیم سپاهان اصفهان ممکن است به تیم پرسپولیس تهران بپیوندد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی لیگ برتر کشور، شایعات زیادی مبنی بر حضور بازیکنان در تیم‌های مختلف به گوش می‌خورد.

در تیم پرسپولیس تهران هنوز برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم، به مسئولان باشگاه لیستی مبنی بر جذب بازیکن نداده، اما در گفتگو‌هایی درخواست حضور چند بازیکن در پرسپولیس را به نزدیکان خویش در این باشگاه ارائه کرده است.

گفته می‌شود محسن مسلمان هافبک فعلی تیم سپاهان اصفهان که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد و با بازیسازی خود خالق دربی ۴ بر ۲ مقابل رقیب سنتی این تیم استقلال تهران است، احتمال دارد با صلاحدید کادر فنی سرخ‌ها و نظر مساعد برانکو، مجدد در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کند. از طرفی، قبلا برانکو  تمایلی به حضور مسلمان در تیم نداشت. بنابراین این بازیکن  پس از نیمکت نشینی‌های فراوان با میل شخصی به تیم ذوب آهن اصفهان رفت و سپس با درخواست امیر قلعه نویی به تیم سپاهان پیوست. این روزها شنیده می شود تفکرات این سرمربی در مورد مسلمان عوض شده و احتمال دارد مجددا این بازیکن را در پیراهن قرمز ببینیم.

احتمال می رود مهندس مغضوب پرسپولیسی ها در صورت گرفتن پیشنهادی رسمی از این باشگاه، با توجه به افتخاراتی که در این باشگاه به دست آورده، شخصا به سمت سرخ‌ها متمایل شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها