کد خبر : 17431

در این 2 حالت پرسپولیس همین امشب قهرمان می شود

در این 2 حالت پرسپولیس همین امشب قهرمان می شود

پرسپولیس در یک حالت قطعا امشب قهرمان می‌شود و در حالت دیگر هم قهرمانی‌اش هر چند که روی کاغذ قطعی نمی‌شود، ولی رسیدن به این تیم خیلی بعید خواهد بود.

امشب آخرین میزبانی این فصل پرسپولیس در لیگ هجدهم برگزار می‌شود. دیداری که شاید قهرمانی این تیم را هم به همراه داشته باشد و شاگردان برانکو قبل از مهمانی در جم، در ورزشگاه خانگی و مقابل هواداران خودی قهرمانی‌شان را جشن بگیرند. 

در صورتی که پرسپولیس برنده شود و سپاهان موفق به شکستِ پدیده نشود، امشب قرمزها می‌توانند در آزادی جشن قهرمانی بگیرند. در این صورت پرسپولیس ۶۰ امتیازی می‌شود و اختلاف امتیاز سپاهان با این تیم به بیش از سه امتیاز می‌رسد که در یک بازی باقی‌مانده غیرقابل جبران است.

پرسپولیس حتی در صورت پیروز نشدن در این مسابقه هم شانس قهرمانی دارد. شاگردان برانکو اگر از بازی امروز یک امتیاز کسب کنند، در شرایطی خاص می‌توانند همین امشب قهرمان شوند. آن هم اینکه استقلال موفق به شکست نفت آبادان نشود و پدیده هم سپاهان را شکست دهد.

هر چند که در این حالت قهرمانی پرسپولیس روی کاغذ قطعی نیست، ولی بعید است که پدیده در هفته آخر هم اختلاف سه امتیازی با پرسپولیس را جبران کند و هم تفاضل شش امتیازی نسبت به این تیم. در نتیجه در پایان مسابقه با ماشین‌سازی می‌توانند در آخرین میزبانی فصل‌شان حسابی با هواداران به جشن و پایکوبی بپردازند. 

منبع: نود

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها