کد خبر : 17385

بمب های نقل و انتقالات میلیاردی فصل بعد خنثی شد!

بمب های نقل و انتقالات میلیاردی فصل بعد خنثی شد!

با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلاتی که وجود دارد، قرار شد نقل و انتقالات فصل جاری یکی از آرام‌ترین نقل و انتقالات باشد و باشگاه‌ها مدام میلیارد میلیارد نکنند.

زمان زیادی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است. بعد از آن باشگاه‌ها به تعطیلات می‌روند و در عین حال برای نقل و انتقالات استارت می‌زنند.

قطعاً تیم قهرمان سعی می‌کند خود را قوی‌تر کند و تیم‌های دیگر هم خود را تقویت خواهند کرد. این یعنی نقل و انتقالات دوباره داغ می‌شود. در سال‌های گذشته بازار جنجالی بوده. رقم‌ها هم هر سال بالا و بالاتر رفته به شکلی که حالا بعضی بازیکنان نه چندان معروف و گمنام هم نسبت به عموم، رقم‌های کلانی دریافت می‌کنند. با توجه به ریاضت اقتصادی و مشکلاتی که وجود دارد، قرار شد نقل و انتقالات فصل جاری یکی از آرام‌ترین نقل و انتقالات باشد و باشگاه‌ها مدام میلیارد میلیارد نکنند. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این دستور را به باشگاه‌ها داده‎‌اند.

از نظر بعضی مدیران این یعنی خنثی شدن بمب‌های نقل و انتقالات. البته در سال‌های گذشته هم همواره این بحث بوده که باشگاه‌ها در نقل و انتقالات زیاد هزینه نکنند ولی هر بار وزارتخانه و فدراسیون در این پروژه شکست خوردند و موفق نبودند. امسال هم بعید به نظر می‌رسد با وجود فشار‌ها به باشگاه‌ها دوباره نقل و انتقالاتی آرام داشته باشیم. همیشه کری‌خوانی در باشگاه‌ها زیاد است.

اگر هر یک از تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، پدیده و تراکتور قهرمان نشوند طبیعتاً برای فصل بعد تلاش می‌کنند قدرتمندتر شوند. هر تیمی هم که سهمیه بگیرد هزینه خوبی برای حضور در آسیا خواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها