کد خبر : 17384

آخرین خنده های لژیونر جوان با استقلال (عکس)

آخرین خنده های لژیونر جوان با استقلال (عکس)

مهاجم جوان استقلال و فوتبال ایران به زودی نامش در میان لژیونرهای اروپایی ایران گنجانده خواهد شد تا ماجراجویی تازه ای در فوتبال خود را تجربه کند.

به گزارش ورزش سه، با فروکش کردن گمانه زنی ها در خصوص آینده الهیار صیادمنش و قطعی شدن فروش این بازیکن برای کسب درآمد، مهاجم جوان و پدیده شمالی فوتبال ایران آخرین روزهای حضورش در جمع استقلالی ها را با خنده می گذراند، خنده های از عمق وجود در راه سفری رویایی.

صیادمنش که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تازگی تمرینات سبک خود را آغاز کرده است امروز در جلسه تمرینی آبی ها یکی از شاداب ترین و بانشاط ترین بازیکنان بود. الهیار بعید است با شرایط به وجود آمده در راه پیوستن به فنرباغچه در دو فینال باقیمانده استقلال به میدان برود، تنها به دنبال بالا بردن روحیه هم تیمی هایش برای رسیدن به برد بود.

الهیار صیادمنش براساس آخرین اخبار قطعا فصل بعد را در باشگاه فنرباغچه و در جمع زرد و آبی های محبوب شهر استانبول خواهد گذراند از همین رو تصمیم گرفته در واپسین روزهای حضور در استقلال چهره ای بانشاط از خود نشان بدهد تا با روحیه بالا به سوی موفقیت بزرگ در چالش جدید خود گام بردارد.

01404720

اللهیار صیادمنش

عکس: رضا سعیدی پور

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها