کد خبر : 17374

2 بازیکن استقلال در رادار پرسپولیس برای فصل بعد

2 بازیکن استقلال در رادار پرسپولیس برای فصل بعد

باشگاه پرسپولیس برای گرفتن انتقام منشا، دو ستاره استقلال را هدف گرفته است.

تیم فوتبال استقلال این روزها با حواشی خاصی دسته‌وپنجه نرم می‌کند و با توجه به اتفاقات رخ داده، تیم مدیریتی باشگاه کار بسیار دشواری را در فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو دارد.

با انقلابی که فرهاد مجیدی در طول مدت اندک حضورش به راه انداخته، آبی‌های پایتخت را باید پر رفت‌وآمد ترین باشگاه در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات بدانیم.

گویا امیر حسین فتحی، مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی در خصوص بازیکنان خاطی و بی‌انضباط تیم به جمع بندی کلی رسیده و به همین بهانه چند بازیکنان نامی مجبور به ترک تیمشان هستند. همام طارق، مهدی رحمتی، روزبه چشمی و حتی فرشید باقری بازیکنانی هستند که هر یک به نحوی با سرمربی و مدیرعامل تیم مشکل دارند و درصد جداییشان از سایر بازیکنان بیشتر است.

اما مقصد بعدی ستاره‌های شاکی استقلال کدام تیم‌ها است؛ این طور که از شواهد پیداست مدیران پرسپولیس برای رفع نیازهای برانکو و همچنین گرفتن انتقام حضور گادوین منشا در تیم رقیب درصدد است تا دو ستاره ناراضی آبی‌ها را به خدمت بگیرد.

فرشید باقری که از دیرباز مورد توجه برانکو قرار داشت و همام طارق هافبک تکنیکی و البته اخراجی استقلال در لیست خرید باشگاه پرسپولیس قرار دارند و هیچ بعید نیست که در انتهای فصل پیراهن تیم رقیب را بر تن کنند.

وزارت ورزش نیز از چنین انتقال‌هایی استقبال می‌کند چرا که دیگر لازم نیست دستمزد چنین بازیکنانی را  برای فسخ قرارداد و بدون بازی کردن پرداخت کند و این نکته که فقط رنگ پیراهن آن‌ها عوض می‌شود برای مدیران رده بالا قابل هضم تر است.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها