کد خبر : 17298

علت اصلی عصبانیت سرمربی استقلال از طارق همام مشخص شد

علت اصلی عصبانیت سرمربی استقلال از طارق همام مشخص شد

طارق برای فصل آینده هم با استقلال قرارداد دارد و برای جدایی باید بتواند رضایت باشگاه را جلب کند.

فرهاد مجیدی در مصاحبه بعد از بازی استقلال و الدحیل با ناراحتی گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در ۴، ۵ سال اخیر رخ داده که یک بازیکن می‌گوید نمی‌خواهم بازی کنم! و این برایم قابل هضم نیست. تا زمانی که من هستم همام طارق جایی در استقلال ندارد. طارق گفته، چون در ترکیب نیستم می‌روم خانه! این چه بلایی است که سر استقلال آمده؟! من یک بار هم به خودم اجازه ندادم چنین حرفی بزنم. این پیراهن برای عده‌ای خیلی گشاد است.

اما اصل ماجرا چیست؟ یک ساعت قبل از حرکت کاروان استقلال به سمت ورزشگاه آزادی ارنج اعلام می‌شود. به گادوین منشا و میثم تیموری نیز اعلام شد در لیست ۱۸ نفره حضور ندارند و می‌توانند به منزل یا جایگاه ورزشگاه آزادی بروند، اما همام طارق مستقیماً نزد سرمربی تیم می‌رود و به مجیدی می‌گوید من امروز روزه گرفته‌ام و سرحال نیستم. مجیدی که متوجه می‌شود بهانه همام به خاطر عدم حضور در ترکیب اصلی است با صدای بلند خطاب به او می‌گوید همین الان وسایلت را بردار و برو خانه‌ات!

این هافبک که از امارات پیشنهاد دارد خیلی دوست داشت در بازی بین‌المللی استقلال برابر الدحیل حضور داشته باشد. مسلماً شرکت در چنین مسابقاتی شرایط را برای یافتن پیشنهاد بهتر می‌کند. طارق حتی چندی قبل یک قسط ۵۰ هزار دلاری قراردادش را از باشگاه استقلال نگرفت و گفت طبق توافق باید ۷۰ هزار دلار بدهید و من ۵۰ هزار دلار را قبول نمی‌کنم. باشگاه استقلال در جریان همه چیز قرار دارد و حالا به دنبال فروش همام طارق به باشگاه‌های دیگر است تا هم بازیکن خاطی‌اش را از تیم دور کند و هم پول رضایتنامه بگیرد. طارق برای فصل آینده هم با استقلال قرارداد دارد و برای جدایی باید بتواند رضایت باشگاه را جلب کند. گفته می‌شود مدیریت باشگاه برای رضایتنامه او مبلغی در حدود ۵۰۰ هزار دلار در نظر گرفته است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها