کد خبر : 17259

پشت پرده اختلاف در هیات‌مدیره استقلال؛ حمایت از بازگشت قلعه نویی

پشت پرده اختلاف در هیات‌مدیره استقلال؛ حمایت از بازگشت قلعه نویی

قرار بود مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی روی گزینه خارجی تأکید کنند و بنا بر دلایلی حداقل در مقطع کنونی سراغ گزینه داخلی نروند، ولی حالا ظاهراً شرایط به گونه‌ای دیگر شده است.

به گزارش خبرورزشی، مصاحبه یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه در صورت عدم فراهم شدن شرایط برای جذب سرمربی خارجی، این باشگاه روی کار آوردن یک سرمربی وطنی را در دستور کارش قرار می‌دهد باعث بر هم خوردن هماهنگی مدیران ارشد آبی شده است.

توافق پس از شهرآورد

واقعیت امر این است که هیئت‌مدیره استقلال پس از ناکامی مقابل پرسپولیس و تساوی با سایپا روی بحث برکناری شفر کار می‌کرد، ولی با توجه به اهمیت جدال با الهلال ترجیح داد آن را مسکوت نگه دارد. وقتی بازی با پدیده تمام شد و سرمربی آلمانی کنار رفت آنگاه مدیران ارشد استقلال طرح جذب سرمربی خارجی را به طور علنی مطرح کردند.

لشکر ۳ نفره حامی گزینه خارجی

آثار اختلاف میان استقلالی‌ها از جایی هویدا شده (یا در حال آشکار شدن است) که ۳ نفر از اعضای هیئت‌مدیره کنونی تأکید دارند سرمربی جدید باید حتماً خارجی باشد و اغلب این موافقان روی استفاده از یک سرمربی کروات نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای اتفاق نظر دارند اما...

حامیان قلعه‌نویی

اما حالا مربیان وطنی هم طرفدار پیدا کرده اند و بهتر است بگوییم طرفداران قلعه‌نویی با صراحت بیشتری حرف می‌زنند. آن‌ها که تعدادشان در هیئت‌مدیره ۲ نفر است از اواخر هفته گذشته مدعی هستند بهتر است با توجه به قیمت ارز سراغ سرمربی ایرانی رفته و بی‌خودی زیر بار هزینه چند میلیاردی نروند. البته در واقع این دو نفر بیشتر حامی امیر قلعه‌نویی هستند تا مربی ایرانی، چون تاکنون حرفی از سرمربیگری دائمی مجیدی نزده‌اند!

دیروز مقامات باشگاه تأکید داشتند تداوم این روند قطعاً هیئت‌مدیره را به تقابل داخلی می‌کشاند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها