کد خبر : 17188

در چه حالتی بیرانوند آخر فصل از پرسپولیس جدا می شود؟

در چه حالتی بیرانوند آخر فصل از پرسپولیس جدا می شود؟

برانکو اگرچه روز گذشته با تیمش از لیگ قرمانان آسیا خداحافظی کرد اما او یک مربی حرفه‌ای و با کارنامه است که قهرمانی در ایران، کرواسی و چین را نیز تجربه کرده و توانایی‌هایش را به رخ کشیده است.

در چنین شرایطی، باشگاه باید فضای رسیدن به موفقیت را برای سرمربی سرخپوشان بسازد. به معنای دیگر، لیست بازیکنان مدنظر سرمربی تیم و امکاناتی که برانکو برای موفقیت‌های بیشتر نیاز دارد.

سال گذشته و در روز‌هایی که بحث قرارداد ۶ میلیارد تومانی بیرانوند با پرسپولیس حسابی داغ شده بود و البته این سر و صدا‌ها با تکذیب حمیدرضا گرشاسبی تمام شد، یکی از نزدیکان باشگاه به ما گفت:«بیرانوند یکی از ستاره‌های فوتبال ایران است. او تمام مدتی که در پرسپولیس بود، پیشنهادات بسیار خوبی داشت. حتی فصل قبل از ترکیه به او پیشنهاد ۷ میلیارد تومانی دادند آن‌هم در شرایطی که قیمت دلار در بازار تهران حدود ۸ هزار تومان بود

. همان پیشنهاد امروز دو برابر ارزش دارد. اگر بیرانوند بخواهد پرسپولیس را ترک کند، از آنجا که با ما تا سال ۱۴۰۱ قرارداد دارد، به باشگاه نیز پول خوبی می‌رسد. این اتفاق فقط به شرطی رخ می‌دهد که بیرانوند بخواهد لژیونر شده و بازی در اروپا را به کارنامه اش اضافه کند. فقط به این شرط است که باشگاه با جدایی این بازیکن برای پیشرفت بیشتر، موافقت می‌کند. در این صورت، امکان آن را داریم تا با پول ترانسفر بیرانوند، ۳، ۴ بازیکن خوب به تیم‌مان اضافه کنیم.»

راهکار باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن با استفاده از حق ترانسفر بیرانوند جالب به نظر می‌رسد به خصوص که آنها، انتخاب ماندن یا رفتن رابرعهده علیرضا می‌گذارند و فقط به شرطی با جدایی‌اش کنار می‌آیند که واقعاً به تیمی بزرگ در قاره اروپا برود و رشد و پیشرفت را ادامه دهد. بر اساس شنیده‌ها بیرانوند دوباره پیشنهادات جدیدی دارد که بخشی از آن متعلق به قاره سبز است. علیرضا در سال ۹۷ اتفاقات بسیار خوبی را تجربه کرد و اگر این راه را پیگیری کند، می‌تواند راهی برای جدایی پیدا کند. بدین ترتیب یکی از راه‌های خرید های موفق پرسپولیس می‌تواند با فروش این بازیکن متعصب چند بازیکن بخرد.

منبع:برنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها